Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن در جمع پاسداران ابرکوه:

سپاه در صیانت از انقلاب، به خوبی نقش خود را ایفا کرد


امام جمعه بخش بهمن، گفت : هدف از تشکیل سپاه پاسدران، صیانت از انقلاب اسلامی است، که الحمد الله سپاه در این مورد نقش خود را به خوبی ایفا کرد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به همراه جمعی از کارکنان و فرماندهان حوزه های مقاومت، با امام جمعه بخش بهمن دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن، ضمن اشاره به هدف تشکیل سپاه پاسدران که صیانت از انقلاب اسلامی است، اظهار کرد : الحمد الله سپاه در این مورد نقش خود را به خوبی ایفا کرد و علت عصبانیت دشمنان و قرار دادن سپاه در لیست تروریستی به همین خاطر است، چرا که سپاه سد راه آنها شده و تمام معادلاتشان را بر هم زده است.

حجت الاسلام علیزاده بیان کرد : علت ماندگاری و عظمت انقلاب اسلامی، اخلاص و خدا محوری امام راحل بود و به جهت تکلیفی که داشت قیام کرد. لذا نه می ترسید، نه مغرور می شد و نه مایوس می شد و این خاصیت عمل به تکلیف است.

امام جمعه بخش بهمن تأکید کرد : چنانچه این تکلیف گرایی در همه ما نهادینه شود، دیگر خستگی، ترس و مایوس شدن معنایی ندارد.

وی گفت : بیش از چهل سال از انقلاب گذشت و هر روز که می گذرد این درخت تنومندتر می شود. این معجزه خود انقلاب است که بعد از چهل سال با تمام مشکلات معیشتی، مردم در مناسبت های ملی مختلف با شکوه تر از سال های گذشته حاضر می شوند.

علیزاده در پایان با اشاره به حضور پاسداران، بسیجیان و روحانیون در حادثه سیل اخیر در کشور، افزود : این حضور و همراهی در کنار یکدیگر، تمام تلاش دشمنان و توطئه های آنها را برای خوار کردن سپاه پاسداران و روحانیت، خنثی کرد.

انتهای پیام/ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد