Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امید مسئولین ابرکوهی به کلید تدبیر استاندار؛

شهردار و اعضاء شورای شهر ابرکوه با استاندار یزد دیدار کردند


در جلسه ای با حضور استاندار یزد و مسئولین شهرستان ابرکوه مشکلات این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سرو ابرکوه؛ در دیداری که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه با استاندار یزد در محل استانداری داشتند، برخی مسایل در شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه، رضا ربانی عضو شورای عالی استان ها ضمن بیان اهمیت این شهر تاریخی و لزوم توجه بیشتر به میراث فرهنگی شهرستان اظهار کرد: واگذاری زمینی جهت ساخت ساختمان های اداری ادارات گاز، اوقاف، دارایی، شهرداری و مجتمع خدمات رفاهی امام رضا(ع) از جمله درخواست ها و نیازهای مردم می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع بهداشت خواستار تخصیص اعتبارات برای راه اندازی مرکز انتقال خون، درمانگاه شهر مهردشت ابرکوه و تامین پزشکان متخصص شد.

محمود فلاحزاده رییس شورای اسلامی شهر ابرکوه، اختصاص اعتبارات به شهرداری ها از دیگر موارد ضروری دانست و افزود: باند دوم کمربندی ابرکوه و اتمام گردنه علی آباد نیازمند اعتبارات ویژه ای جهت اتمام پروژها می باشد.

در ادامه این جلسه، وی با اشاره به اهمیت احداث تقاطع 15 دی خواستار سرعت بخشیدن به طرح های عمرانی، شهرداری، میراث و اتمام راه های نیمه تمام منطقه را خواستار شد.

حسین حاتمی، شهردار ابرکوه در این جلسه با اشاره به اهمیت بافت تاریخی  و فرسوده ابرکوه افزود: شهرداری ابرکوه با انجام خدماتی از قبیل تاسیسات شهری، طرح های مشارکتی با اهالی، آسفالت معابر، تامین قیر مورد نیاز از سوی دولت توانسته است پیشرفت چشمگیری را در این زمینه ها داشته باشد ولی همچنان نیازمند توجه ویژه مسئولین ارشد استان در زمینه حفظ و تامین خدمات بافت های ارزشمند تاریخی و توسعه شهرسازی و عمرانی می باشد.

لازم به ذکر است که سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد در این جلسه در مورد مسایل مطرح شده دستور پیگیری را اعلام داشت.

انتهای پیام / ک




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد