Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

بعد از 3 سال؛

عادل با ارشاد ابرکوه خداحافظی کرد


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه، طی پیامی ضمن خداحافظی از همکاران در این اداره، از مردم شهرستان خواست تا برای سربلندی ابرکوه، تلاش کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، جواد عادل رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طی انتشار پیامی از محضر جامعه فرهنگی و کلیه همکاران خود خداحافظی کرده و از کلیه مردم شریف خواست تا برای پیشرفت و آبادانی شهرستان و سربلندی نام «ابرکوه» تلاش کننند.


متن پیام خداحافظی عادل بدین شرح می باشد:


به نام خدا


همکاران ارجمند، جامعه شریف فرهنگی و هنری شهرستان ابرکوه زمان تحویل امانت و مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فرا رسیده، لذا بر اینجانب لازم و واجب شد که ضمن طلب حلالیت، از زحمات و خدمات بی‌دریغ و خالصانه همه شما تشکر نمایم و از خدای بزرگ به خاطر این همه لطف برایتان آرزوی سلامتی، موفقیت و پبشرفت روزافزون داشته باشم.

قطعا موفقیت های بدست آمده در حوزه فرهنگی و هنری شهرمان در این سه سال مدیون زحمات عزیزانی است که برای ارتقای نام بلند این شهر قدیمی و کهن از جان مایه گذاشتند.


خوشحالم از زمانی که بار این مسئولیت بر دوش اینجانب نهاده شد، صادقانه سعی نمودم برای مردم خادمی سخت کوش و برای هنرمندان دوست و یاری شفیق و همراه باشم و بواسطه اعتماد مسئولین برای نظام، انقلاب و مردم فهیم و جامعه فرهنگیان و هنرمندان مایه سرافکندگی نباشم.


همیشه آرزو داشتم مصداق این سخن مقام معظم رهبری باشم که فرمودند: نقش معلمانِ هنرمند و جهادگر و دلسوز در پیشرفت و تعالی جامعه، از تبدیل خاک به طلا نیز با ارزش‌تر است. که امیدوارم  چنین بوده باشد.


خدایا چنان کن سرانجام کار              تو خوشنود  باشی و ما رستگار


در پایان برخود فرض می دانم به خاطر قصور و کمبودهایی که در این مسیر پر فراز و نشیب باعث سختی و مشقت برای همکارانم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی بزرگوار فرهنگ و هنر شهرستان اعم از شاعران و نویسندگان، هنرمندان عرصه های مختلف موسیقی، تجسمی، خوشنویسی، فیلم و سینما، تئاتر، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، موسسات قرآن و عترت و ... به همراه داشت، عذر خواهی نمایم و خاضعانه از همگی درخواست کنم تا برای پیشرفت این شهر به تعبیر رهبر عزیز "شهر قدیمی و بسیار کهن با فکر نو و جوان" یار و یاور عزیزی باشند که این مسئولیت خطیر را متقبل خواهد شد.

جواد عادل

انتهای پیام/ م.ف
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد