Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

جانشین قرارگاه ثارالله استان فارس:

عدم ولایت پذیری مسئولان، علت برخی عقب ماندگی های کشور است


جانشین قرارگاه ثارالله استان فارس گفت: امروز قدرت برطرف کردن برخی مشکلات در دست مسئولان کشور است اما قدمی برداشته نمی شود، این به دلیل عدم ولایت پذیری است، که ضعف داخلی کشور ما است.

به گزارش سرو ابرکوه، عصر روز گذشته همايش پيشكسوتان و نخبگان سياسي فرهنگي ابرکوه، با حضور سردار عباس مشفق جانشین قرارگاه ثارالله استان فارس در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

تحقیر کنندگان مدافعان حرم، امروز پیروزی بر داعش را به خود نسبت می دهند
علی فاتحی فرمانده نیروی مقاومت بسیج ابرکوه دراین همایش اظهار کرد: پیروزی اخیر جبهه انقلاب اسلامی در برابر داعش اتفاق مبارکی بود که مقدمه ای برای پیروزی قدس شریف است.

فاتحی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص مقابله با جنگ نرم بیان کرد: دشمن دیروز بوسیله جنگ سخت بر این کشور هجوم آورد اما امروز، یکی با جنگ های نیابتی و دوم با جنگ نرم به مقابله با ملت اسلامی آمده است.

وی تاکید کرد: جنگ های نیابتی همیشه و در طول تاریخ بوده است، آنچه وظیفه ماست این است که دشمن را بشناسم؛ عده ای تا قبل از پیروزی بر داعش به منظور تقویت جبهه نفاق، دائما پاسداران همیشه در صحنه جبهه های مقاومت را تحقیر می کردند و امروز بعد از پیروزی، این اتفاق مبارک را به خود نسبت می دهند.

وی به شیوه های نفوذ دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن در لباس های مختلفی در بین ملت و مسئولان نفوذ کرد، عده زیادی گمراه شدند و دسته ای نیز توانستند با توجه به خورشید ولایت، راه درست را تشخیص داده و به آن تمسک جستند.

فاتحی تنها راه مبارزه را مقاومت و تقویت قدرت داخلی بسیج دانست و با اشاره به رخدادهای مهم تاریخی تاکید کرد: باید از عبرت عاشورا درس گرفت، عده ای که در کربلا طرفدار هیچکدام از طرفین نبودند، بعد از قیام سرخ عاشورا یا تواب شده و یا گرفتار تیغ حجاج شدند.

این مقام نظامی گفت: یکی از شجره های طیبه که جزو ابتکارات امام(ره) است تشکیل بسیج بود و امروز همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت امروز جهان را تفکر بسیجی عهده دار است، گفت: از زمان شکل گیری پایه های اسلام توسط پیامبر(ص) بسیج مردمی تشکیل شد و تا امروز ادامه دارد و سید حسن نصرالله با تکیه بر همین تفکر امام توانسته است لبنان را اداره کند.

عدم ولایت پذیری مسئولان، علت برخی عقب ماندگی ها در کشور است
مشفق در این همایش ضمن گرامیداشت هفته بسیج و پیروزی رزمندگان اسلام بر داعش اظهار کرد: باید بیدار شویم و بیدار بمانیم و همچون شهدا نیت ها را خالص کرده و مراقبت داشته باشیم.

وی افزود: اگر تریبون های آزاد تقویت شود، پیشکسوتان جهاد و شهادت که به نوعی با هدف تحقق عدالت در تمامی میادین نبرد در طول انقلاب قدم برداشته اند می توانند دردهای جامعه را به مسئولان برسانند.

مشفق تاکید کرد: امروز قدرت برطرف کردن برخی مشکلات در دست مسئولان کشور است اما قدمی برداشته نمی شود، این به دلیل عدم ولایت پذیری است و این همان ضعفی است که در داخل کشور ما را به خود مشغول داشته است.

جانشین قرارگاه ثارالله استان فارس تصریح کرد: شهدا خط شکن بودند و این ما هستیم که باید خط نگهدار انقلاب بمانیم.

انتهای پیام/ ک




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد