Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد:

فرآیندهای بیمه‌گری در ابرکوه به دفتر پیشخوان دولت واگذار شد


مدیرکل بیمه سلامت استان یزد گفت: همه فرآینده بیمه گری در هفت شهرستان استان یزد، از جمله ابرکوه به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از مهر، محمد دریجانی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: بیمه سلامت استان یزد در زمینه واگذاری خدمات به بخش خصوصی در سطح کشور پیشرو بوده و همه فرآیندهای بیمه گری در شهرستان‌های ابرکوه، خاتم، مهریز، بهاباد، اردکان، اشکذر و یزد به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است.


وی عنوان کرد: در حال حاضر تنها در شهرستان‌های تفت، بافق و میبد خدمات توسط ادارات بیمه سلامت ارائه می شود که در دو شهرستان تفت و میبد در حال احداث ساختمان اداری نیز هستیم.


دریجانی ضمن قدردانی از فرماندار میبد و رئیس اداره بیمه سلامت این شهرستان برای پیگیری ساخت ساختمان اداری میبد اظهار داشت: عملیات احداث ساختمان بیمه سلامت در میبد هم اکنون از پیشرفت ۸۰ درصدی برخوردار است و امیدواریم این ساختمان تا ایام دهه فجر آماده بهره برداری شود.


وی با اشاره به اینکه در شهرستان های تفت و یزد نیز ساختمان‌های اداری در حال احداث است، افزود: در تفت این ساختمان از پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی و در مرکز استان یزد از پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی برخوردار است.


مدیرکل بیمه سلامت استان یزد عنوان کرد: ساختمان فعلی بیمه سلامت یزد به دلیل نامناسب بودن برای تردد معلولان، جانبازان و افراد کم‌توان حرکتی قرار است به بلوار امام جعفر صادق (ع) انتقال پیدا کند که هم اکنون ساختمان آن با ۹ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده در حال ساخت است.


وی در مورد آمار بیمه شدگان سلامت استان یزد نیز اظهار داشت: در استان یزد در مجموع آمار بیمه شدگان سلامت همگانی، کارمندان دولت، روستاییان و سایر اقشار به بالغ بر ۳۴۱ هزار و ۳۱۴ نفر می رسد که سال گذشته برای این تعداد بیمه شده در استان بالغ بر ۱۷۲ میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومان هزینه شده است.


دریجانی با بیان اینکه شرایط برای بیمه همه افرادی که فاقد پوشش بیمه ای هستند، فراهم است و افراد می توانند با مراجعه به سایت www.bimehsalamat.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد