Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

فرجام «برجام» با مجلس است/ در رد یا قبول تفاهم وین عجله نداریم


امام جمعه ابرکوه گفت: در صورتی پس از 23 ماه مذاکرات سخت و فشرده، بین ایران و آمریکا تفاهم هسته ای انجام می شود که برخی از بند های قطعنامه مغایر خط قرمز و منافع ایران نباشد و طرف مقابل به تعهداتش پایبند بماند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به وقایع جنگ اُحد که واقعه ای غمبار را در تاریخ بود، اظهار کرد: حرص، طمع و ولع مادی غنیمت موجب شد که مسلمان در اوج پیروزی، در وسط میدان شروع به جمع آوری غنائم کرده و همین علت شکست آنان بود.


حجت الاسلام حسینی گفت: با نزدیک شدن به سالروز شهادت آیت الله شیخ  فضل الله نوری از رهبران مشروطه مشروعه گفت: قیام مشروطه گرچه قیامی ملی بود ولی با حیله انگلیس و کنار کشیدن روحانیت از صحنه، این جریان مهم به شکست انجامید.


امام جمعه ابرکوه، بی بصیرتی مردم و عدم حضور در صحنه، دلسردی و کنار کشیدن علماء و رهبران روحانی، و بی تجربگی ملت و رهبران نهضت را از عوامل شکست نهضت مشروطیت، دانست.


حقوق بشر آمریکایی با دود باروت و خون تعریف می شود
وی ضمن اشاره به  14 مرداد روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی گفت: حقوق بشر آمریکایی و غربی با دود باروت، خون و جنون عجین شده است، زیرا آنها بشر را فقط خودشان و حقوق بشر را منافع خودشان می دانند. حقوق بشر غربی یعنی آنچه در ویتنام، فلسطین، غزه، عراق، افغانستان و سوریه بر مردم گذشته و می گذرد !


اگر قطعنامه مغایر خط قرمز و منافع ایران نباشد تفاهم هسته ای انجام شده است
حسینی تصریح کرد: در صورتی پس از 23 ماه مذاکرات سخت و نفس گیر برای تیم ایرانی با گروه 1+5 ، تفاهم هسته ای بین ایران، آمریکا و غرب ایجاد می شود و مناقشه دوازده ساله به پایان می رسد که برخی از بند های قطعنامه مغایر خط قرمز و منافع ایران نباشد. همچنین در مقام اجرا طرف مقابل به تعهداتش پایبند بوده و آنرا صیقل نزند.


فرجام «برجام» با مجلس است/ در رد یا قبول تفاهم وین عجله نداریم
وی ادامه داد: به هر حال تشخیص و هوشیاری در فریب  نخوردن از اینها و امر فرجام این برجام در فرصت 90 روزه برای جمع بندی با مجلس است. لذا ما نه ذوق زده از پیروزی هستیم و نه نگران. چون تعجیلی برای رد یا قبول تفاهم وین در کار نیست.


خطیب جمعه شهرستان بیان کرد: در یمن آل سعود  یهود، همچنان جنون و جنایت را به نمایش  می گذارد. با اینکه خودش یک طرفه اعلام آتش بس  5 روزه کرده، بازهم پس از بازی با آتش حالا بازی با آتش بس دارد و آنرا نقض می کند .


حسینی عنوان کرد: رژیم ارتجاعی  و وهابی  و کودک کُش عربستان با کشتار مردم بی گناه در" المخاء " استان تعز، حمام خون به راه انداخت که با کشته و زخمی کردن بیش از 100 زن و کودک حتی از سوی دیده بان حقوق بشر جنایت جنگی آشکار دانسته شد و این ها روی صهیونیستها را  در جنایات صبرا و شتیلا و قانا سفید کردند.

انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد