Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

هشدار دادستان ابرکوه به مؤسسان نهادهای غیرقانونی؛

فعالیت مؤسسات خیریه زیر ذره‌بین قانون/ پلمپ؛ در انتظار نهادهای غیرقانونی و بدون مجوز ابرکوه


دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، از پلمپ و برخورد قاطعانه با مؤسسات، سازمان‌ها، مجمع و هر نهاد غیرمجاز که خارج از حدود اختیارات قانونی و مجوزها اقدام می‌کنند، خبر داد.

میثم رنجبر دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، در خصوص جزئیات این خبر در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد : در راستای صیانت از حقوق عامه و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از وقوع جرم، از مؤسسات و نهادهایی که به‌صورت غیرقانونی تشکیل و بدون مجوز ادامه فعالیت می‌دهند، جلوگیری خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، گفت : چنانچه موسسه‌ای در سطح شهر بدون مجوز احداث شود، طبق قانون از ادامه فعالیت آن جلوگیری و مکان موردنظر پلمپ می‌شود.

رنجبر افزود : افرادی که قصد تأسیس مؤسساتی با فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، خیریه، نهادهای مردمی و... دارند، همچنین جوانان دانشجو جهت تشکیل مجمع و مؤسسات آموزشی، علمی و فرهنگی باید ابتدا از مراکز و نهادهای مربوطه، مجوزهای لازم را اخذ و سپس نسبت به فراهم نمودن مکان با عنوان دفتر موسسه اقدام نمایند.

وی تصریح کرد : مؤسسات نیز پس از ایجاد و شروع فعالیت، موظف به شفاف‌سازی و ارائه گزارش‌ها فعالیت‌های خود جهت آگاهی‌بخش و تبیین مردم هستند. مردم نیز باید نسبت به همکاری با این نهادها دقت لازم را داشته باشند، تا ضرری متوجه آنها نشود.

رنجبر تأکید کرد : ضمن جلوگیری از ادامه فعالیت هر موسسه، سازمان و مجمع بدون مجوز قانونی، طبق مقررات و موازین قانون با عاملین آن برخورد و درب مکان موردنظر پلمپ خواهد شد.

انتهای پیام/ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد