Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه در مراسم یادواره شهدای فصل تابستان:

ماهواره، از بین برنده حیا و عفت زنان جامعه/ با مبارزه با ابزار تهاجم فرهنگی(ماهواره) در محضر شهدا آبرو کسب کنیم


امام جمعه شهرستان در جمع خانواده های معظم شهدا و بسیجیان ابرکوه که به یاد شهدای فصل تابستان در مصلی شهدای محراب گرد هم آمده بودند گفت: دشمن، حیا و عفت زنان ما را با دجالواره به نابودی می کشند و ما باید در برابر آن احساس خطر کنیم.

به گزارش سروابرکوه، یادواره شهدای فصل تابستان، با حضور سردار محمد مهدی سرهنگ زاده یکی از فرماندهان دفاع  مقدس و مسئولین شهرستان در مصلای شهدای محراب ابرکوه به همت بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس شهرستان، برگزار شد.
در این یادمان حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در جمع بسیجیان و خانواده های شهدا ضمن بیان اهمیت شهادت و زنده بودن همیشگی یاد شهدا اظهار داشت: اساساً جامعه ایمانی به واسطه هدف متعالی که دارد، به تبع ارزشی متعالی نیز دارد و این بدان جهت است که اعتبار و ارزش هر فرد یا جامعه بسته به آن هدفی است که دنبال می کند.
حجت الاسلام حسینی گفت: انسان های از زمین رسته و به آسمان پیوسته، از مادیت رسته و به سعادت پیوسته، ارزش بسیار بزرگ و متعالی دارند، زیرا هدفشان بزرگ است؛ هدفی که فوق این عالم ماده و طبیعت می باشد. انسان های دنیا پرست، زمینی و مادی که به دنبال متاع و اهداف دنیایی هستند به اعتبار اینکه هدفشان دنیایی است ارزش آنها هم دنیایی است؛ ارزش دنیایی ارزشی است که در پرتو فنا و نابودی است و ارزش الهی ارزشی در پرتو بقا.
وی ابراز داشت: وقتی انسان ها در رده ارزش یابی بررسی می شوند، شهدا در صدر همه ارزشمندان قرار دارند. این هدف شهید است که به او منزلت و مقام والا بخشیده است و در نتیجه آنچه به خون انسان اعتلا می بخشد، هدف ارزشمند است و شهدا کسانی بودند که در بحبوحه زمان و دنیا هدف خود را گم نکردند.
امام جمعه ابرکوه ضمن اشاره به مضرات بسیار ماهواره تصریح کرد: دشمن، حیا و عفت زنان ما را با دجالواره به نابودی می کشند و آیا ما در برابر اینها احساس خطر می کنیم؟ آیا در برابر تهاجم فرهنگی مقاومت می کنیم یا اینکه خودمان هم آب به آسیاب دشمن می ریزیم. ما باید در برابر دسیسه های بی اعتبار دشمن در میدان باشیم؛ لذا اگر در برابر این خطرات احساس مسئولیت داشته باشیم در محضر شهدا آبرو خواهیم داشت.




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد