Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


مراقب سوء استفاده سایت جعلی یارانه‌ها باشید


ارسال پیامک انبوه به مخاطبین با موضوع قطع یارانه موجب سوء استفاده و کلاهبرداری از حساب بانکی قربانیان یک سایت جعلی شده است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از راه مبین، ارسال پیامک انبوه به مخاطبین با موضوع قطع یارانه موجب سوء استفاده و کلاهبرداری از حساب بانکی قربانیان یک سایت جعلی شده است.

این پیامک که با شماره ۹۸۹۰۱۷۱۹۸۲۱+ به مخاطبین اوپراتورهای مختلف ارسال شده از مردم می‌خواهد تا با مراجعه به وب سایت جعلی (فیشینگ) www.Refah3.com  اطلاعات حساب بانکی و کارت خود از قبیل شماره کارت، رمز دوم و سایر پارامترهای خرید اینترنتی را در این سایت تقلبی وارد کنند.

این وب سایت جعلی با سوء استفاده از آرم و نشان پست بانک و عنوان جعلی "سازمان یارانه‌ها" سعی در سرقت اطلاعات بانکی قربانیان خود دارد و هدف از راه‌اندازی آن ، صرفاً برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد است.

همچنین این وب سایت هیچ گونه مجوز معتبری از مراجع قانونی نداشته و صرفأ با سوء استفاده از عنوان انصراف و قطع یارانه‌ها اطلاعات بانکی کاربران را سرقت می‌کند.

با بررسی فنی این وب سایت جعلی متوجه خواهید شد که هیچگونه اطلاعات هویتی از صاحب سایت وجود نداشته و سرور میزبانی سایت در خارج از کشور است.

راه مبین از مخاطبین گرامی تقاضا دارد تا با آگاهسازی سایر دوستان و بستگان، دیگران را از این کلاهبرداری آگاه کنند.

انتهای پیام/ص

 

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد