Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت درگذشت مربی فوتسال ابرکوه؛

مربی جوان فوتسال ابرکوه دار فانی را وداع گفت+ تصاویر و زندگینامه


عصر امروز وحید رجبی نژاد مربی جوان فوتسال ابرکوه دار فانی را وداع گفت.

به گزارش سرو ابرکوه، اوایل عصر امروز وحید رجبی نژاد مربی جوان فوتسال ابرکوه، در سانحه تصادف جاده عزیزآباد، جان خود را از دست داد.

رجبی نژاد که از 26 فروردین سال 69 تا کنون تنها بیست و هفت بهار از عمرش می گذشت، تحصیلات ابتدایی را در دبستان شهید محمد علی فلاح زاده، راهنمایی را در مدرسهشهید مطهری، دبیرستان را در آیت الله خمینی (ره)، کارشناسی را در دانشگاه تربیت معلم یزد و کارشناسی ارشد را در پیام نور تفت به پایان رساند.

وی یکی از جوان ترین مربیان و بازیکنان فعال ورزش فوتسال بود، که نتیجه سال ها تلاش و فعالیت وی از چشم مردم ابرکوه، پنهان نماند.
رجبی نژاد با تحولات چشمگیر در این عرصه توانست نام فوتسال ابرکوه را بر زبان ها جاری کند و با کسب عناوین قهرمانی و نائب قهرمانی در چندین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال نونهالان و نوجوانان در سطح شهرستان، استان و کشور، افتخاراتی برای شهرستان به ارمغان آورد.

وی در شهریورماه سال جدید نیز از طرف هیئت فوتبال استان یزد، جهت حضور در کلاس مربیگری سطح 2 فوتسال آسیا معرفی شد.

این بازیکن تیم فوتسال بزرگسالان کاشی آرین سرام، که به عنوان مربی تیم رده های پایین، در باشگاه فرهنگی ورزشی کویر و آرین سرام ابرکوه فعالیت می کرد، به گفته جامعه ورزشی شهرستان یکی از مربیان و ورزشکاران بااخلاق، فهیم و زحمت کش بود.

مراسم تشییع وی، ساعت 2:30 عصر فردا یک شنبه از محل امامزاده احمد (ع) به سمت بهشت زهرا(س)، دومین روز ساعت 8 صبح روز دوشنبه چهارم دی ماه، سومین روز و هفتمین روز پنج شنبه ساعت 2:30 عصر در امامزاده احمد(ع) برگزار خواهد شد.

پایگاه خبری سرو ابرکوه، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت وحید رجبی نژاد فعال رسانه در حوزه ورزش، علو درجات را برای این مرحوم و صیر و تحمل را برای خانواده اش از خداوند مننان، درخواست دارد.

انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (9 آرا)
The average rating is 4.666666666666667 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد