Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مرزبانان سالم اند/ تروریست ها را درصورت عدم همکاری پاکستان درخاک این کشور دنبال می کنیم


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر دولت پاکستان همکاری لازم را در خصوص آزادی 5 مرزبان ایرانی نداشته باشد این مسئله را از طریق مجامه بین المللی پیگیری می کنیم تا ما این حق را داشته باشیم تا تروریست ها را در خاک این کشور دنبال کنیم.

به گزارش سروابرکوه، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزد رسا در مورد آخرین وضعیت مرزبانان ایرانی گفت: هنوز منبع رسمی، آزادی مرزبانان را تایید نکرده است .

«محمد صالح جوکار» درباره حق ایران برای ورود به خاک پاکستان در صورت عدم آزادی مرزبانان ادامه داد: برای ورود به خاک پاکستان باید توافق نامه ای بین دو کشور امضا شود که هنوز چنین کاری صورت نگرفته است.

وی با بیان این که خواسته های گروگان گیران انحرافی وسیاسی است گفت: اگر دولت پاکستان همکاری لازم را نداشته باشد می توان این مسئله را از طریق مجامه بین المللی پیگیری کرد تا ما این حق را داشته باشیم تا تروریست ها را در خاک این کشور دنبال کنیم.

جوکار درباره وضعیت جسمانی مرزبانان گروگان گرفته شده گفت: بحمدالله فعلا مشکلی نیست وتمامی آنها سالم هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی یاد آور شد :هم ما و هم دولت پاکستان بای پیگیر این مساله باشند وباید تمهیداتی اتخاذ کنیم که اولا گروگان ها سالم آزاد شوند وبعد دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی در باره اظهارات گروه تروریستی جیش العدل مبنی بر حکم اعدام مرزبانان واعدام یکی از آن ها گفت: این ها تنها تهدیداتی است که صورت می گیرد و واقعیت ندارد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی درباره انجام مذاکرات بین مقامات ایرانی و پاکستانی گفت: مذاکرات جنبه رسمی داشته واقداماتی نیز در این راستا صورت گرفته است.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد