Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

سرمربی تیم نونهالان کویر خبر داد

نائب قهرمانی تیم فوتسال نونهالان کویر ابرکوه در مسابقات لیگ برتر استان یزد


سرمربی تیم نونهالان کویر ابرکوه گفت: تیم فوتسال نونهالان کویر ابرکوه با کسب 10 امتیاز در رده دوم مسابقات لیگ برتر استان یزد قرار گرفت.

به گزارش سرو ابرکوه، وحید رجبی نژاد سرمربی تیم نونهالان فوتسال کویر ابرکوه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان ین خبر اظهار کرد: در رده نونهالان تیم فوتسال کویر ابرکوه قهرمان دو دوره گذشته رده نونهالان، اینبار به مقام دوم مسابقات فوتسال استان دست پیدا کرد.

رجبی نژاد افزود: تیم فوتسال کویر ابرکوه در چهارمین بازی خود در سالن شش هزاری نفری شاهدیه  به مصاف تیم کوثر اردکان رفت که این مسابقه با نتیجه مساوی سه برسه به  پایان رسید و در آخرین بازی خود به مصاف تیم صلح یزد رفت که با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسید وبا کسب 10 امتیاز به مقام دوم این مسابقات دست پیدا کرد.

وی گفت: مسابقات فوتسال نونهالان استان با حضور 6 تیم به صورت دوره ای برگزارشد که در پایان تیم نود اسپورت با 15 امتیاز مقام اول، تیم کویر ابرکوه با 10 امتیاز مقام دوم و تیم پردیس بافق با 9 امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

رحبی نزاد تاکید کرد: در بازی نیمه نهایی دیگر تیم های  فوتسال کوثر اردکان و نود اسپورت یزد به میدان رفتند که در وقت قانونی به نتیجه صفر صفر به کار خود پایان دادند و در ضربات پنالتی تیم کوثر اردکان توانست با نتیجه 3 بر 2 تیم نود اسپورت یزد را شکست دهد .

وی تاکید کرد: در دیدار رده بندی تیم های نود اسپورت یزد و پردیس بافق در وقت قانونی، با نتیجه 2 بر 2 به کار خود پایان دادند و در ضربات پنالتی تیم پردیس بافق موفق شد با نتیجه 3 بر2 تیم نود اسپورت یزد را شکست دهد.

انتهای پیام / ک




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد