Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت هفته زن برگزار می شود؛

نمایشگاه و فروشگاه توانمندی های بانوان ابرکوهی


همزمان با گرامیداشت هفته زن، نمایشگاه و فروشگاه توانمندی های بانوان ابرکوهی در پارک بانوان شهرستان برپا می شود.

به گزارش سروابرکوه، صبح امروز جلسه کمیسیون بانوان شهرستان با موضوع برنامه های اجرایی گرامیداشت هفته زن و برپایی نمایشگاه و فروشگاه توانمندی های بانوان در محل فرمانداری با حضور جعفرپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی  برگزار شد.

در ابتدای جلسه سید نبی رسولی فرماندار شهرستان ضمن اشاره به برنامه های انجام شده در راستای توسعه شهرستان در سال گذشته اظهار داشت: هر پیشرفتی در سایه مشارکت مردم، نخبگان و گروه های مختلف اجتماعی و همچنین همدلی و همزبانی مسئولین با مردم محقق می شود. لذا نظارت و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در سال جدید یکی از اقدامات موثر در بهبود مدیریت و توسعه شهرستان خواهد بود.

در ادامه و پس از تبادل نظر اعضاء کمیسیون بانوان مصوب گردید به بهانه گرامیداشت هفته زن، تا با همکاری کلیه دستگاه های ذی ربط نمایشگاه و فروشگاه توانمندی بانوان شامل صنایع دستی و غذاهای محلی در پارک بانوان شهرستان، از روز شنبه مورخ 22 فروردین به مدت 5 روز برپا گردد.

در این نمایشگاه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد 6 غرفه، اداره بهزیستی3 غرفه، اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری 2 غرفه، فنی حرفه ای، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بخش بهمن، بخش مرکزی، حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هر کدام یک غرفه را به خود اختصاص داده اند.

گفتنی است بازدید از نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 الی 12 ویژه بانوان و عصرها از ساعت 18 الی 21 مختص خانواده ها می باشد.

 

 




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد