Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

هنرمند ابرکوهی:

هنرمندان ابرکوه برای فروش آثار خود با مشکل روبرو هستند


یکی از هنرمندان ابرکوه اصلی ترین مشکل هنرمندان شهرستان را عدم وجود امکانات برای فروش آثار هنری ذکر کرد.

به گزارش سروابرکوه به نقل از مهر، فاطمه اکرمی، صبح سه شنبه در حاشیه آغاز به کار اولین نمایشگاه نقاشی خود با عنوان "خانه اي رو به درياچه" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئله فروش آثار هنری در شهرستان ابرکوه یکی از اصلی ترین مشکلات هنرمندان است که آنان را برای ادامه فعالیت بی انگیزه می کند و آنان ناگزیر از فروش کارهای خود به قیمت های غیرواقعی به اقوام و آشنایان هستند تا به گونه ای هزینه های اجرای کارهای خود را تأمین کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ محل خاص نمایشگاهی و فروشگاهی مناسب در شهرستان ابرکوه برای ارائه و فروش آثار هنری در شهرستان وجود ندارد و انتظار داریم مسئولان با وجود هنرمندان بسیار در زمینه های مختلف هنری به رفع این مشکل نگاه ویژه داشته باشند.

اکرمی گفت: از دوران ابتدایی به نقاشی روی آوردم و با توجه به اینکه در روستا زندگی می کردیم همیشه با مشکلات بسیاری و از جمله رفت و آمد به شهر برای شرکت در کلاس های مختلف رنج می بردم و در حال حاضر نیز محرومیت هنرمندان روستایی ادامه دارد.

نمایشگاه "خانه اي رو به درياچه" از امروز با ارائه 23 تابلو در قالب های رنگ و روغن، پاستل، زغال و کنته، مداد سیاه و رنگی در محل نمایشگاه مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه آماده بازدید علاقمندان است.




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد