Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اوقاف و امور خیریه ابرکوه خبر داد

وقف «چند قطعه زمین، منزل و باغ» توسط خیرین ابرکوهی


رئیس اوقاف و امور خیریه ابرکوه از وقف یک باب منزل، 5 قطعه زمین و یک باغ در این شهر، جهت امور عام المنفعه توسط خیرین ابرکوهی خبر داد.

سید محسن ابطحی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در گفتگو با سرو ابرکوه، اظهار کرد: ایجاد وقف های جدید متناسب با نیازهای روز جامعه در چند سال اخیر نشانگر بازگشت اعتماد مردم به وقف به عنوان یک عنصر فعال و گره گشا در حل بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه می باشد.

وی افزود: یکی از وقف های ارزشمند سال جاری موقوفه ورثه مرحوم حاج اکبر فلاح دخت می باشد که واقف خیراندیش در اقدامی خداپسندانه به وقف یک باب ساختمان مسکونی به ارزش پنج میلیارد ریال مبادرت ورزید تا موقوفه در زمینه امور مذهبی، قرآنی(اشاعه مذهب شیعه اثنی عشری، نشر معارف اهل بیت) و نیز کمک به فقرا و مستمندان شهرستان ابرکوه استفاده گردد.

ابطحی عنوان کرد: ازدیگر وقف های جدید می توان به وقف دو قطعه زمین ارزشمند توسط آقایان سید مصطفی حسینی و مهدی سلیمان پناه و یک قطعه زمین در قالب وقف مشارکتی توسط خیرین جهت توسعه امامزادگان سید احمد و سید محمود (ع) شهرمهردشت اشاره نمود.

رئیس اداره اوقاف شهرستان در ادامه افزود: موقوفه حاج محمد شریفی راد و حاج حسین ولیدی جهت مسجد بیرون از دیگر وقف های جدید شهرستان می باشند.

این مسئول تصریح کرد: امسال نیز یک قطعه باغ زردآلو به مساحت  8400 متر مربع در روستای ده عرب وقف شد که نام و نشان واقف خیراندیش بنابر توصیه وی ذکر نمی شود .

در پایان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ضمن تقدیر و تشکر از کلیه واقفین و خیرین بقعه ساز، از مردم شریف شهرستان ابرکوه جهت کمک به تکمیل پروژه  های عمرانی امامزادگان(ع) دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/ ک




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد