Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت ابرکوه؛

ولایت مداری مهمترین پیام شهدا


امام جمعه موقت ابرکوه در مراسم یادوراه شهدای فصل گفت: ولایتمداری مهمترین عامل پیشگیری از انحراف مسلمانان در هر دوره است و شهدا با ایثار خود این پیام را به گوش جهانیان رساندند.

به گزارش سرو ابرکوه، درآستانه سالروز رحلت جانگداز پیامبر اکرم و امام حسن مجتبی علیهم السلام؛ مراسم یادواره شهدای فصل پاییز صبح امروز در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت، پیشکسوتان، رئیس بنیاد شهید ابرکوه و کارکنان ناحیه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام تقی فتاحی امام جمعه موقت ابرکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با استناد به آیات 120 و 121 سوره مبارکه توبه به اهمیت ولایت مداری و پیروی از رهبر اشاره کرد و افزود: یکی از کسانی که از ابتدا مدافع پیامبر اکرم در تمامی سختیها بود امیرالمومنین علی (ع) بود.

فتاحی ادامه داد: شهدای دفاع مقدس همگی بواسطه ولایتمداری، خودسازی و تهذیب نفس در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند و مردانه در برابر تجاوز صورت گرفته ایستادند.

وی بیان داشت: ولایتمداری مهمترین عامل پیشگیری از انحراف مسلمانان در هر دوره است و شهدا با ایثار خود این پیام را به گوش جهانیان رساندند.

امام جمعه موقت شهرستان ضمن تجلیل از حماسه سازی شهدا در 8 سال دفاع مقدس، گفت: حماسه سازان و رزمندگان سرافراز ایرانی با گذشتن از والاترین گوهر وجودی خود، برای مقابله با دشمن بعثی و پیشگیری از تعرض به میهن اسلامی به پا خواستند.

وی به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن و جهاد اکبر عمومی در عصر جدید اشاره کرد و تاکید کرد: باید با علم و تقوا و پیروی از رهبر بصیر انقلاب،  به مقابله با جنگ نرم برویم.

گفتنی است در این مراسم زیارت پیامبر اعظم(ص) از بعید قرائت شده و مداحی حسن ختام این یادواره بود.
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد