Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه ابرکوه:

پاداش ترامپ برای ضد ایرانی‌ها به نویسندگان نامه مذاکره با وی تعلق می‌گیرد/ اعتراض فُرمالیته دولتمردان به گرانی درد مردم را دوا نمی‌کند


خطیب جمعه ابرکوه گفت : اگر بنا باشد ترامپ به کسانی که همراهی با پروژه‌های ضدایرانی و فشار بر ملت دارند، پاداش بدهد چه کسانی سزاوارتر از امضاء کنندگان نامه مذاکره با ترامپ هستند؟

به گزارش سرو ابرکوه؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه در خطبه‌های نماز، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس، اظهار کرد : توصیه حضرت آقا به آنها این بود که به اولویت‌های کشور ازجمله رفع مشکلات مردم، حمایت از اقشار ضعیف و متوسط، تأثیرناپذیری از دیدگاه‌های غربی، انقلابی گری و پرهیز از اشرافی گری، خدمت به مردم و کیفیت بخشیدن به مجلس، برسند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی ادامه داد : نماینده مجلس نباید نسبت به مسائل کشور؛ نماد خودکم‌بینی، یأس، ناامیدی، بی‌اعتنایی و بی‌مبالاتی باشند.

نامه نوشتن برای مذاکره وقتی رئیس‌جمهور مذاکره با آمریکا را دیوانگی می‌داند، چه معنا دارد
حسینی، با اشاره به نامه مشترک برخی اصلاح‌طلبان داخل کشور و اپوزیسیون خارج از کشور که خواستار مذاکره مستقیم با ترامپ شدند، گفت : زمانی که ملت قاطعانه به دنبال رهبری درحرکت است، رئیس‌جمهور مذاکره با آمریکا را دیوانگی می‌داند و نظام بااقتدار مثال‌زدنی در برابر امریکا و متحدانش ایستاده است؛ این کارها چه معنا دارد؟

وی تصریح کرد : چرا مشتی پادوی مفلوک و فراری و افراد دست چندم و بی‌اهمیتی که هر جا نسخه ذلت‌بار علیه ملت پیچیده می‌شود، نقش سیاهی‌لشکر دارند، با سیاه کردن ورقه، پادویی ترامپ می‌کنند؟! چرا شماها ساز همسویی با دشمن در تقسیم‌کار می‌زنید و فشار از بیرون را حمایت می‌کنید؟

پاداش ترامپ برای ضد ایرانی‌ها به نویسندگان نامه مذاکره با ترامپ تعلق می‌گیرد
حسینی افزود : با مشاهده همین جریانات، ترامپ با اطمینان می‌گوید؛ اگرچه با خروج از برجام فرصت مذاکره و کسب امتیاز از ایران را از دست دادیم، ولی واقعاً معتقدم که ایرانی‌ها در مقطع زمانی دیگری بازمی‌گردند و می‌گویند که می‌خواهند برای یک توافق دیگر مذاکره کنند.

خطیب جمعه ابرکوه تأکید کرد : اگر بنا باشد ترامپ به کسانی که همراهی با پروژه‌های ضدایرانی و فشار بر ملت دارند، پاداش بدهد چه کسانی سزاوارتر از امضاء کنندگان این نامه هستند؟

اعتراض فُرمالیته دولتمردان به گرانی درد مردم را دوا نمی‌کند
وی با اشاره به ارائه طرح برخورد با گرانی توسط سه قوا در راستای جنگ اقتصادی دولت و ملت در برابر جنگ روانی دشمن، اذعان کرد : مردم منتظر عمل هستند. چرا سران قوا علاج واقعه را قبل از وقوع نمی‌کنند و عزم جزمی برای برخورد با مافیای اقتصادی که هرلحظه جهت پُرکردن جیب‌های گشادشان نقشه می‌کشند، ندارند.

حسینی بابیان اینکه مهم‌ترین وظیفه قوای سه‌گانه امید دادن به مردم است، عنوان کرد : مگر گوشت و مواد غذایی اولیه، ماشین و خودرو ملی از خارج وارد کشور می‌شود که قیمت نُجومی روی آن می‌گذارند و آقایان هم به خاطر خالی نبودن عریضه، اعتراض فُرمالیته می‌کنند و دیگر هیچ. چرا مجلسیان علیه گرانی داد نمی‌زنند؟ چرا قوه قضائیه طرح مقابله با مافیای سودجو را ارائه نمی‌دهد؟

تبلیغ دین اسلام، مأموریت کلیدی و اصلی پیامبر اکرم (ص) بود
این مقام مسئول ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی، گفت : تبلیغ برای دین مبین اسلام که به گفته قرآن کریم مأموریت کلیدی و اصلی پیامبر اکرم (ص) بود، یکی از بایسته‌های جامعه مذهبی ما و سنت صلحاء سلف تاکنون بوده است.

امام‌جمعه ابرکوه بیان کرد : اسلام ختم ادیان الهی، آخرین نسخه معرفت بخش و سعادت آفرین برای بشریت است که از حقانیت تام در آموزه‌های شریعت برای هدایت انسان‌ها برخوردار است.

وی، در آستانه فرارسیدن هفتم تیر سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و هفته قوه قضائیه، گفت : این قوه ملجأ و پناهگاه مردم ستم دیده است. قوه‌ای مستقل که باید عادلانه، قاطعانه، دقیق و انقلابی عمل کند و به‌عنوان رکن رکین برقراری امنیت در جامعه باید از سلامت، صلابت و قاطعیت برخوردار باشد.

احداث پروژه ایست بازرسی ورودی ابرکوه بااعتبار 35 میلیارد ریال در نیمه اول سال جاری
حسینی در بخشی از خطبه‌ها با اشاره به مسائل داخلی شهرستان در خصوص گلایه خود جهت اجرایی نشدن پروژه احداث ایست بازرسی از ورودی فارس، خاطرنشان کرد : فرماندهی نیروی انتظامی مکتوب کردند که مشکل به خاطر همسو نبودن اداره راه و شهرسازی در سال 96 بوده و در سال جاری مراتب در دست پیگیری است.

وی اضافه کرد : همچنین مقررشده است با هزینه‌ای بالغ‌بر 35 میلیارد ریال این طرح در نیمه اول سال جاری اجرایی شود، که در همین‌جا از پیگیری فرماندهی ناجای شهرستان، همراهی فرماندار و مدیریت راه و شهرسازی تشکر می‌شود.

امام‌جمعه ابرکوه، در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد : نسبت به رفتارهای مشکوک فرزندان و دوستانی که با آنان رفت‌وآمد دارند، بیشتر دقت کنند، تا خدای‌ناکرده در دام مواد مخدر گرفتار نشوند. همچنین ارتباط صمیمی با فرزندان و نظارت بر آنان موجب صیانت عزیزان دلبندمان خواهد شد.

انتهای پیام/ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد