Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف بهرمندی عمومی از معارف قرآن و عترت؛

پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در ابرکوه برگزار می شود


مدیر بنیاد قرآن و عترت ابرکوه گفت: با هدف ایجاد انگیزه در بین آحاد جامعه جهت بهرمندی از معارف قرآن و عترت، پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در ابرکوه برگزار می شود.

مجتبی عزیزی مدیر بنیاد قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه گفت: همزمان با سراسر کشور؛ پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در ابرکوه برگزار می شود.

 

وی ضمن اینکه این آزمون را با هدف ایجاد انگیزه در بین آحاد جامعه جهت بهرمندی از معارف قرآن و عترت عنوان کرد گفت: مسابقه در قالب چهار موضوع برگزار می شود که به این شرح است: 

گروه اول: حفظ قرآن

حفظ جز ۳۰ (کد ۳۰۰۱)

حفظ جز اول (کد ۳۰۰۲)

حفظ ۳ جز اول (کد۳۰۰۳)

حفظ ۵ جز اول (کد۳۰۰۵)

حفظ ۱۰ جز اول (کد۳۰۰۶)

حفظ ۱۵ جز اول (کد۳۰۰۷)

حفظ ۲۰ جز اول (کد۳۰۰۸)

حفظ کل قرآن کریم ( ۳۰۰۹)

 

گروه دوم: ترجمه و مفاهیم قرآن

مفاهیم سطح مقدماتی ۱ کد۱۰۰۷

مفاهیم سطح ۲ کد ۱۰۰۱

مفاهیم سطح تکمیلی کد ۱۰۰۶

مفاهیم سطح مقدماتی کد ۱۰۰۲

مفاهیم سوره مبارکه صف کد۱۱۰۰

گروه سوم: تدبر در قرآن

تدبر در قرآن جز 30 کد ۴۰۰۱

تدبر در قرآن جز 29 کد ۴۰۰۲

 

گروه چهارم: معارف اهل بیت (ع)

مفاهیم نهج البلاغه کد ۵۰۰۱

مفاهیم صحیفه سجادیه کد ۵۰۰۲

عقاید قرآنی کد ۵۰۰۳

عزیزی تصریح کرد: مهلت ثبت نام این آزمون از نیمه شهریور ماه تا بیستم مهرماه 95 در بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین علیه السلام ابرکوه انجام می پذیرد.

 

وی گفت: زمان برگزاری آزمون؛ روز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه به صورت سراسری در ابرکوه و ۳۵۰ شهرستان کشور در دو نوبت : نوبت اول: ساعت 8:30 تا 10:30 تمامی رشته های حفظ قرآن کریم و نوبت دوم: ساعت 11 تا 12 صبح سایر رشته های آزمون برگزار می شود.

مدیر بنیاد قرآن ابرکوه به تذکراتی اشاره کرد و گفت: شرکت در تمامی رشته های آزمون برای کلیه داوطلبان مرد و زن، بدون هیچ محدودیت سنی، آزاد است؛ و همچنین هر داوطلب از میان رشته های آزمون مجاز به انتخاب حداکثر دو رشته می باشد. (انتخاب یک رشته در نوبت اول و یک رشته در نوبت دوم آزمون).

عزیزی ادامه داد: داوطلبانی که قبلا در آزمون سراسری قرآن و عترت شرکت و موفق به کسب نمره قبولی شده اند، مجاز به شرکت مجدد در همان رشته نمی باشند؛ ضمن اینکه تصویب 28 ساعت آموزش ضمن خدمت برای کارمندان دولت از محسنات دیگر این آزمون سراسری است.

این مسئول جوایز قبولی در آزمون را به این صورت عنوان کرد: اهدا 20 کمک هزینه عمره مفرده به نفرات اول رشته های آزمون هر یک به مبلغ ده میلیون ریال؛ اهدا 50 کمک هزینه عتبات عالیات به نفرات برگزیده به قید قرعه؛ اهدا 200 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به نفرات برگزیده به قید قرعه و اهدا 400 کمک هزینه یک میلیون ریالی برای امتیاز های بالای حدنصاب قبولی از جوایز ویژه این آزمون می باشد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر،  با شماره های 03532821112 الی 16 (خانم اربابی) تماس و یا به بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین علیه السلام ابرکوه مراجعه نمایید.




رای شما
میانگین (3 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد