Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه مهردشت:

پیروی از ولایت یعنی استکبارستیز بودن و دشمن را دشمن دانستن


امام جمعه مهردشت در مراسم افتتاح اولین حوزه مشترک بسیج عشایری: صفت بارز و غیر قابل انکار امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری استکبار ستیزی است و پیروی از ولایت یعنی استکبارستیز بودن و دشمن را دشمن دانستن.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه مهردشت در مراسم افتتاح اولین حوزه مشترک بسیج عشایری اسفندآباد، با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی اظهار داشت: امروز نیاز ما به بسیج بیش از همیشه احساس می شود، چرا که دشمن فرهنگ دینی خانواده ها و نسل جوان را نشانه گرفته است.


حجت الاسلام علیزاده ضمن تاکید بر بیانات اخیر رهبر انقلاب در خصوص تشییعی که از آمریکا خط می گیرد و تسننی که از لندن بیرون می آید، افزود: اختلاف افکنی بین شیعه و سنی مسئله حساس و مهمی است ولی درست و غلط مشخص است پس خیلی هوشیار باشید. 


وی در راستای مسائل توافقات هسته ای تصریح کرد: در صورتی که سه مورد در مذاکرات انجام شود، توافق ذلت باری خواهیم داشت: تحمیل نظارت های خاص و غیر خاص، عدم لغو همزمان کل تحریم ها و اجازه بازرسی از مراکز نظامی و شناسایی دانشمندان.


علیزاده خاطر نشان کرد: یک صفت بارز و غیر قابل انکار امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری استکبار ستیزی بود. پیروی از ولایت یعنی استکبارستیز بودن و دشمن را دشمن دانستن.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد