Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

تذکر صباغیان نماینده مردم ابرکوه به چند وزیر؛

چرا پول گندم کشاورزان را پرداخت نمی کنید؟/ چرا شعار دولت تدبیر در خصوص توجه به کارگران عملی نشد؟+ فایل صوتی


محمد رضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه به سه وزیر کار، کشاورزی و راه تذکر شفاهی داد.

به گزارش سرو ابرکوه، محمد رضا صباغیان نماینده بزرگ ترین حوزه انتخابی کشور در مجلس، امروز به سه وزیر دولت روحانی تذکر شفاهی داد.


تذکر اول به وزیر کشاورزی؛
صباغیان اظهار کرد: تذکر اول به وزیرکشاورزی است، چند ماهی است که مردم گندم خود را به دولت فروخته و متاسفانه هنوز بعضا پول آن را دریافت نکرده اند. بضاعت مردم هم همین بوده است. چرا به این موضوع که بارها در این مجلس، تذکر داده شده است، توجهی نمی شود.


وی تاکید کرد: من به وزیر محترم تذکر می دهم؛ آقای وزیر محترم! در خانه مور شبنمی طوفان است؛ همه زندگی کشاورز همین است، چرا به او توجهی نمی شود؟ در صورتیکه بانکی که به کشاورزان وام ارائه و مهلت 3 سال داده است، اکنون به آنها فشار می آورد تا اقساطشان را پرداخت کنند. چرا بانک ها از قوانین تبعیت نمی کنند؟


تذکر دوم به وزیر راه؛
نماینده مردم ابرکوه در تذکر دوم خود به وزیر راه و شهرسازی دولت تدبیر گفت: تذکر دوم به وزیر راه و شهرسازی است؛ برخی از راه های ما در حوزه انتخابی که مصوبه سفر مقام معظم رهبری و یا ریاست جمهوری دارد؛ هنوز اجرا و تکمیل نشده است.


وی تاکید کرد: از جمله راه هرات و مروست، راه بافق و بهاباد، فقط راه بافق و بهاباد و بافق و یزد، در این 5 الی 6 ماه گذشته 12 نفر کشته و 26 نفر مجروحین داشته است.


این مقام مسئول تصریح کرد: متاسفانه اقدامی در این زمینه نشده است، در صورتی که شهر بافق، شهری معدنی می باشد و 50 درصد از همین کامیون ها سنگ آهن این شهر را جابه جا می کنند؛ ولی مردم زیر چرخ های این کامیون ها له می شوند و کسی توجه نمی کند.


تذکر سوم به وزیر کار؛
صباغیان تذکر بعدی خود را متوجه وزیر کار کرده و گفت: متاسفانه به قشر کارگر و مخصوصا در زمینه تشکل کارگری، توجهی نمی شود؛ امروز بعضی از دستگاه ها و برخی از شرکت ها، مثل زمان برده داری با کارگر برخورد می کنند! این شرکت ها از کارگر، قرارداد سفید گرفته و هر گاه کوچکترین اعتراضی داشته باشد او را اخراج می کنند.


وی تاکید کرد: یکی از شعارهای دولت تدبیر و امید توجه به مردم سالاری و تشکل ها بود؛ که متاسفانه در بخش کارگری مغفول مانده و توجهی به آن نمی شود.


انتهای پیام / ک



Loading the player...

رای شما
میانگین (5 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد