Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

معاون شرکت ملی فرآورده های نفتی یزد خبر داد؛

چهل و پنجمین جایگاه «سی ان جی» یزد با سوختگیری 150 خودرو در ساعت؛ در ابرکوه


معاون مالی اداری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد گفت: چهل و پنجمین جایگاه سی ان جی یزد جایگاه ابرکوه است که با دو هزار متر مکعب فشرده سازی و قابلیت سوختگیری 150 خودرو در ساعت افتتاح شده است.

به گزارش سرو ابرکوه، قلیچی معاون مالی- اداری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد از افزایش 2 درصدی مصرف گاز سی ان جی و چهار درصدی بنزین در 10 ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

قلیچی افزود: در 10 ماهه امسال 84 میلیون لیتر سی ان جی دراستان مصرف شده  است، که با این میزان مصرف، بیش از 80 میلیون لیتربنزین در استان صرفه جویی شد.

وی  گفت: راه اندازی جایگاه های سوخت سی ان جی با هدف  سوخت پاک و جلوگیری از آلودگی محیط زیست و حذف آلاینده های زیست محیطی بطور جدی پیگیری می شود.

وی ادامه داد: همچنین در10ماهه امسال 403میلیون لیتربنزین مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 4درصد رشد دارد.

معاون مالی اداری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد گفت: هم اکنون 91 جایگاه پمپ بنزین در سطح استان وجود دارد که به خودروها سوخت تزریق می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ قلیچی گفت: چهل و پنجمین  جایگاه سی ان جی استان یزد جایگاه شهرستان ابرکوه است که با دو هزار متر مکعب فشرده سازی و قابلیت سوختگیری 150 خودرو در ساعت افتتاح شده است.

قلیچی افزود: این جایگاه درزمینی به وسعت 1200مترمربع و با 100مترمربع تاسیسات با چهار دیسپنسر و هشت نازل با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد