Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده بزگترین حوزه انتخابیه کشور مطرح کرد

کمک 70 هزار میلیارد تومانی مجلس به دولت برای مهار رکود


محمدرضا صباغیان در جمع اصناف وبازاریان بافق گفت: برای مهار تورم و رکود بازار مجلس به دولت اجازه داد ۷۰ هزار میلیارد تومان از اسناد خزانه را برای تسویه بدهی هایش برداشت کند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از بافق خبر؛ نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در جمع اصناف وبازاریان بافق گفت: برای کاهش تورم و رکود بازار مجلس به دولت اجازه داد ۷۰هزارمیلیارد تومان ازطریق اسناد خزانه برای تسویه بدهی های خود برداشت کند.

محمدرضا صباغیان در ادامه گفت: نمایندگان کارشان نظارت وقانون گذاری است اگر این دوکار را خوب انجام دهند خیلی از مسائل حل می شود ولی طبیعتا جامعه به یک سمت و سویی رفته که نماینده ها را به سمت کارهای اجرایی و موضوعاتی  که  شورای شهر ومسئولین می توانند آن را انجام دهند هدایت می کنند.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن مشکلات اصناف گفت: بازاریان از وضعیت جامعه خبر دارند و مطالب وپیشنهادهایشان می تواند گره گشا باشد. مسائل و مشکلات و پیشنهادها را مکتوب و همراه با استدلال و مواد قانونی مطرح کنید تا بتوانیم از طریق مجاری قانونی پیگیری کنیم و این کار امکان پذیر است.

در ابتدای این جلسه عباس زاده رئیس اتاق اصناف بافق از مشکلات اصناف بافق گفت و بیان داشت: مشکلات اتاق اصناف زیاد است ولی مهم ترین آن بحث ۹درصد ارزش افزوده است که در بازار سنگینی می کند که البته با۹ درصد ارزش افزوده مشکل نداریم بلکه با اجرای آن مشکل داریم.

این جلسه با همت اتاق اصناف بافق برگزار شد و روسای اتحادیه های صنفی بافق به همراه تعدادی از بازاریان مسائل ومشکلات و پیشنهادات خود را با صباغیان مطرح کردند.

انتهای پیام/ع.ع




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد