Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


گلایه موسوی از غیبت برخی مدیران در جلسه شورای هماهنگی فعالیت های قرآنی


نماینده یزد و اشکذر نسبت به غیبت برخی مدیران اشد استان در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی واکنش نشان داد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزدرسا، نماینده یزد و اشکذر در حاشیه دومین جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان با گلایه از عدم حضور برخی از اعضا عنوان کرد: باید از مدیران مربوطه که عضو شورای قرآنی استان هستند درخواست شود در جلسه بعدی شورا حضور پیدا کنند تا این جلسات را ماهانه داشته باشیم و موضوعات مختلف را پیگیری کنیم.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی تاکید کرد: حل مشکلات در این زمینه با تشکیل منظم جلسات ممکن می شود.

وی با اشاره به بررسی های صورت گرفته از سوی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: وضع استان یزد در شاخص های قرآنی مطلوب است ولی به نظر بنده باید برای تبدیل یزد به یک شهر قرآن محور تلاش کرد.

موسوی با اشاره به مشکلات برخی موسسات قرآنی گفت: یکی از مشکلات موسسات قرآنی فضای فعالیت است که برای حل این معضل با شهردای صحبت کردیم. بعضی از موسسات هم مشکل مجوز دارند و برخی دیگر نیز مشکل تاسیس دفتر دارند. تمام این مشکلات باید در جلسه ای با حضور مدیران اداره کار و مالیات مطرح و حل شود حل شود.

گفتنی است نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و یا یکی از معاونین منصوب وی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد یزد، نماینده مدیریت حوزه های علمیه استان، مدیر کل آموزش و پرورش استان، رئیس بزرگترین دانشگاه وابسته به وزارت علوم در استان، یک نفر از روسای نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان، یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیر کل ورزش و امور جوانان استان و دو نفر از نمایندگان صاحب نظر منتخب اتحادیه موسسات مردمی و تشکل های قرآنی استان افرادی هستند که طبق دستور العمل شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی موظ به حضور در جلسات این شورا هستند.

 انتهای پیام /
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد