Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کمیته امداد ابرکوه:

۲۱۶ مددجوی امداد ابرکوه از تسهیلات قرض الحسنه بهره مند شدند


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه گفت: امسال دو میلیارد و800میلیون ریال وام قرض الحسنه به 216نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد پرداخت شد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از پایگاه خبری ۱۵ دی حسن غلامپور مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اظهارکرد: از این میزان وام قرض الحسنه مبلغ دو میلیارد ریال وام کارگشایی به ۱۵۵نفر و۸۰۰میلیون ریال وام خودکفایی نیز به ۶۱نفرپرداخت شده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات درجهت رفع مشکلات و نیازها ونیز ایجاد اشتغال درزمینه های خدماتی ، کشاورزی، قالی بافی ودامداری به متقاضیان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

غلامپور بابیان اینکه ۲۷نفر دیگر از مددجویان برای تسهیلات خودکفایی به بانک های عامل معرفی شدند ادامه داد: توانمند سازی اقتصادی مددجویان تنها یکی از اهدافی است که کمیته امداد در راستای اشتغال زایی برای مددجویان این نهاد دنبال می کند.

این مسوول همچنین اضافه کرد: امسال بیش از یک میلیارد ریال بابت امورات تحصیلی۲۴۶نفر دانشجو و دانش آموز زیر پوشش این نهاد هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام (ره) ابرکوه گفت: مردم خیراین شهرستان در ۹ ماهه نخست امسال ۱۵میلیاردو ۷۸۴میلیون ریال به نیازمندان و محرومین کمک کردند.

وی یادآورشد: این کمک ها در قالب صدقات، زکات، طرح های اکرام ، ایتام و اطعام و جشن عاطفه ها به نیازمندان اهدا شده است.

غلامپورتصریح کرد: اکنون بیش از یک هزار و ۷۰۰ خانوار مددجو و نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) ابرکوه هستند.

انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد