Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

۲۴خرداد، تکرار حماسه خرمشهر


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: دشمن در صدد این است که با ایجاد شبهه و اختلاف باعث فراموشی حماسه بزرگ فتح خرمهشر در اذهان مردم این کشور شود، بر کسانی که ارباب قلم هستند لازم است آن پیروزی هایی که به دست آمده است به اشکال و گونه های مختلف مطرح کنند.

به گزارش سروابرکوه، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا با اشاره به بعد از عملیات فتح المبین که نیروهای ارتش و سپاه با وحدت کلمه با فرماندهی حضرت امام (ره) آن پیروز بزرگ را در دشت عباس به دست آوردند، اظهار داشت: با توجه به تحریمی که ایران در آن زمان بود با همان امکاناتی که رزمندگان درفتح المبین که از دشمن به دست آورده بودند خود را برای خلق حماسه دیگری که فتح خرمشهر بود آماده کردند.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی با اشاره به سخن حضرت امام که فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" گفت: در آن زمان که خرمشهر آزاد شد حدود ۱۸ هزار اسیر از دشمن گرفته شد که این اتفاق امکان پذیر نبود مگر با لطف خدا، دعای رهبر و حمایت مردم ، و از آن پس نظر استکبار جهانی و اعراب که حامی صدام بودند در مورد جمهوری اسلامی کاملا عوض شد.

وی افزود: فتوحاتی که در اسلام اتفاق افتاده یک بحث است و نگهداری از این فتوحات بحثی دیگر اس، بنابراین یکی از دلایلی که رهبری امسال را به حماسه سیاسی و اقتصادی نام گذاری کرده اند داین است که نگهداری آن چیزهایی که عزت ایران و اسلام را در عرصه سیاسی فرهنگی و اجتماعی بدست آمده حائز اهمیت است.

فخرالدینی تصریح کرد: دشمن در صدد این است که با ایجاد شبهه و اختلاف باعث فراموشی حماسه بزرگ فتح خرمهشر در اذهان مردم این کشور شود، بر کسانی که ارباب قلم هستند لازم است آن پیروزی هایی که به دست آمده است به اشکال و گونه های مختلف مطرح کنند.

۲۴خرداد، تکرار حماسه فتح خرمشهر است

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: بعد از تحریم هایی که دشمن بر ملت طی این سی سال وارد کرده است، هدفی جز جدایی مردم از صحنه انقلاب ندارند و به آن شدیدا دل بسته اند، بنابراین ملت ایران باید همانطور که در فتح خرمشهر حماسه آفریدند و موجب شادی روح شهدا و حضرت امام شدند در انتخابات هم در خلق حماسه ای دیگر موجب یاس دشمن و سرافرازی ایران اسلامی باشند، زیرا ۲۴خرداد، تکرار حماسه فتح خرمشهر است .




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد