Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همزمان با هفته دولت:

13 پروژه عمرانی، فرهنگی و ورزشی در ابرکوه افتتاح شد


برزگرزاده فرماندار ابرکوه گفت: در هفته دولت 13 پروژه عمرانی، فرهنگی و ورزشی با اعتبار بالغ بر 40 میلیارد ریال، در شهرستان ابرکوه افتتاح و به بهره برداری رسید.

برزگرزاده- فرماندار- ابرکوه

اسماعیل برزگرزاده فرماندار ابرکوه در گفتگو با سروابرکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت سرآغاز مناسبی است تا مردان عرصه خدمت و خدمتگزاری تلاش های خود را برای تحقق آرمانی بزرگ در معرض دید و قضاوت مردم، قرار دهند و از آنان در این راه مساعدت بخواهند.

برزگرزاده افزود: این ملت در همه حال گوش به فرمان مقام معظم رهبری و آماده جهاد هستند. فرقی نمی کند این جهاد، در میدان جنگ سخت باشد یا در عرصه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... کشور، کافی است اراده کنند تا حماسه ای عظیم در هر عرصه ای شکل بگیرد.همچنان که در عرصه سیاسی در 22 خرداد امسال، با حضور پرشور خود چشم جهانیان را خیره کردند،

وی بیان کرد: به مناسبت 8 شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر 13 پروژه عمرانی، فرهنگی و ورزشی در شهرستان ابرکوه افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار اظهار داشت: بالغ بر 40 میلیار ریال اعتبار هزینه اجرایی، برای این پروژه ها می باشد که از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

برزگرزاده در پایان گفت: سالن چند منظوره شهید نعمت اله فلاح زاده، محور ابرکوه_کلپه به طول 4 کیلومتر و روشنایی بلوار امام رضا(ع)، کتابخانه و موزه عبرت ابرکوه از جمله این پروژه ها بودند که با حضور فلاح زاده استاندار و نوروزی معاون عمرانی استانداری افتتاح شدند.

IMG_1826

.

.

 IMG_1838.

.

استاندار س




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد