Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرحج و زیارت استان:

16 هزار زائر یزدی به عتبات عالیات اعزام شدند


مدیر حج و زیارت یزد گفت: در سال گذشته بیش از 16 هزار و 727 زائر در قالب 443 کاروان از این استان بصورت هوایی و زمینی به سفر زیارتی عتبات عالیات عراق اعزام شدند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ علی اصغر شریفی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه بیش از 80 درصد زائران بصورت هوایی اعزام شدند اظهار کرد: هر هفته 6 کاروان زائر 240 نفره بصورت هوایی به کربلا اعزام می شوند.


وی افزود: بجز این تعداد زائرانی یزدی که بصورت هوایی و زمینی به عتبات عراق اعزام شدند، در آذرماه امسال نیز تعداد 21 هزار 265 نفر متقاضی زیارت کربلا در اربعین حسینی در قالب چهار هزار و 220 گروه به عتبات عالیات عراق اعزام شدند.


شریفی از اعزام کاروان هوایی 14 روز خبر داد و تصریح کرد: از 11 بهمن ماه امسال روزهای یکشنبه هر هفته پنج کاروان بصورت اقامت یک هفته ای ویک کاروان بصورت اقامت دوهفته ای از فرودگاه شهید صدوقی یزد به فرودگاه بغداد اعزام می شوند.


این مسئول بابیان اینکه نرخ اقامت و رفت و آمد 14 روزه هوایی 19 میلیون و 189 هزار و 250 ریال می باشد ادامه داد: 6 روز اقامت در کربلا، سه روز در نجف و سه روز نیز در کاظمین اقامت زائران خواهد بود.


مدیر حج و زیارت استان یزد خاطرنشان کرد: سال گذشته 24 هزار و 116 زائر در قالب 653 کاروان از این استان به عتبات عالیات عراق اعزام شدند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد