Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با ورود هواپیمایی پویا؛

2 پرواز جدید به مسیر یزد - تهران اضافه شد


شرکت هواپيمايي پويا فعاليت خود را در فرودگاه بين المللي شهيد آيت الله صدوقي يزد براي اولين بار با انجام 2 پرواز برنامه‌يي هفتگي آغاز کرد.

به گزارش سروابرکوه به نقل از یزدرسا، عباس محمدی مديركل فرودگاه های استان  ضمن اعلام اين خبربيان داشت: در راستاي تكريم مسافران و افزايش رضايتمندي مردم شريف استان یزد و نيز نقش اثربخش اين فرودگاه در مرکزكشور با پيگيري‌هاي مستمري كه انجام شد شركت هواپيمايي پويا 2 پرواز برنامه‌یي هفتگي در مسير تهران-یزد و بالعكس در روزهاي یکشنبه(تهران به یزد ساعت 10:05 صبح با شماره پرواز 2314 ویزد به تهران ساعت 12:05 ظهربا شماره پرواز 2315) و چهارشنبه(تهران به یزد 14:40 عصر و یزد به تهران 16:40 عصر) برقرار كرد.

محمدی در این‌باره اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای برقراری پرواز به مقاصد دیگر نیز در دستور کار قرار دارد اما در حال حاضر رایزنی‌ها و پیگیری‌ها در حال انجام است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری بتوانیم برای مقاصد دیگر پرواز برقرار کنیم که در حال حاضر قطعی نیست.

یادآور می شود، پرواز آزمايشي هواپيماي امبرائر 145 شرکت هواپيمايي پويا برای انجام پرواز آزمایشی و آشنایی کرو پروازی با طرح های پروازی، روز گذشته وارد فرودگاه بین المللی یزد شد و پس از چندین نشست و برخاست و پرواز در مسیرهای ورودی و خروجی به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

امبرائر 145، هواپیمای دوموتوره ساخت کشور برزیل با بیشینه سرعت 800 کیلومتر بر ساعت و ظرفیت 50 مسافر است.

انتهای پیام /




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد