Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

معاونت سرپرستی بانک مسکن استان یزد:

80 درصد مطالبات معوقه بانک مسکن ابرکوه، مربوط به تسهیلات مسکن مهر است/ برخورد قانونی با اعضای بدهکار مسکن مهر


معاونت سرپرستی بانک مسکن استان در جلسه شورای مسکن شهرستان ابرکوه گفت: بانک مسکن در ابرکوه حدود 80 میلیارد ریال مطالبات معوقه دارد که از این مبلغ 80 درصد مربوط به تسهیلات مسکن مهر می باشد.

به گزارش سرو ابرکوه، جلسه شورای مسکن شهرستان ابرکوه با حضور احمدیان معاونت سرپرستی بانک مسکن استان، قربانیان مدیر کل بنیاد مسکن استان و اعضای شورای مسکن شهرستان در فرمانداری برگزار شد.
احمدیان معاونت سرپرستی بانک مسکن استان اظهار داشت: در ابرکوه 1600 فقره تسهیلات مسکن مهر پرداخت شده است و با توجه به اینکه پروژه ها در ابرکوه به صورت تعاونی بوده زودتر به نتیجه رسیده است. بانک مسکن در ابرکوه حدود 80 میلیارد ریال مطالبات معوقه دارد که از این مبلغ 80 درصد مربوط به تسهیلات مسکن مهر می باشد.
احمدیان افزود: برای اینکه مردم دچار مشکل نشوند و بانک هم بتواند مطالبات خود را وصول کند، با افرادی که حداقل 3 قسط معوقه دارند مدارا می شود و به آنها فرصت داده می شود تادر اسرع وقت نسبت به بدهی خود اقدام نمایند. اما افرادی که بدهی شان بیش از سه قسط باشد و جهت پرداخت هیچ گونه اقدامی انجام ندهند، با آنها بر طبق قانون رفتار شده و پرونده تسهیلات آنها جهت صدور اجرائیه به دایره حقوقی ارسال خواهد شد.
چاکرالحسینی رئیس بنیاد مسکن ابرکوه اظهار داشت: شرکت تعاونی کوثر ابرکوه، دارای 211 عضو می باشد که تاکنون برای هیچ یک از پرونده های آن پایان کار صادر نگردیده است و عدم داشتن پایان کار باعث می شود که نتوان برای آنها سند صادر کرد. مسئول شرکت تعاونی کوثر در سال 91 درخواست مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات بلاعوض اتحادیه مسکن مهر نمود که با در خواست ایشان موافقت و این مبلغ به حساب شرکت واریز گردید.
چاکرالحسینی اضافه کرد: در قبال پرداخت این مبلغ دو فقره چک از مسئول شرکت اخذ گردید و امروز مدت زمان زیادی از تاریخ سررسید چک ها گذشته اما هیچ اقدامی از سوی شرکت جهت پس دادن آن صورت نگرفته و این موجب اعتراض سایر تعاونی ها گشته است.
سپس علیرضا قربانیان مدیر کل بنیاد مسکن استان ابراز داشت: سایت مسکن مهر ابرکوه از افتخارات عمرانی استان به شمار می رود که خود می تواند به عنوان یک مجموعه گردشگری محسوب شود. به جرأت می توان گفت سایت مسکن مهر ابرکوه در مقایسه با واحدهای احداثی گسترده در سطح کشور، بزرگترین سایت ویلایی است.
قربانیان ادامه داد: در جلسه شورای مسکن مهر استان مصوب گردید که دستگاه های خدمات رسان، همچنان خدمت رسانی به مناطق مسکن مهر را ادامه دهند و بانک مسکن نیز همکاری لازم را با متولیان مسکن مهر داشته باشد.
در پایان جلسه مصوب گردید که به شرکت تعاونی کوثر تا پایان ماه رمضان فرصت داده شود تا نسبت به پرداخت بدهی و گرفتن پایان کار پرونده ها اقدام نماید.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد