Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول سازمان راهیان نور سپاه الغدیر استان یزد:

800 زائر یزدی از مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب بازدید کردند


مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر گفت : از ابتدای مرداد تا کنون حدود 800 زائر یزدی نفر به مناطق عملیاتی غرب اعزام شده‌اند .

به گزارش سرو ابرکوه، حبیب‌الله سیف‌الدینی گفت: این اردوها پنج روز به طول می انجامد و زائران از زمان حرکت تا برگشت از امام زاده آقا علی عباس، حرم حضرت معصومه (س)، غار علی صدر همدان، موزه دفاع مقدس همدان، مناطق عملیاتی سنندج، تپه‌های الله‌اکبر، یادمان باشگاه افسران ، خانه کرد سنندج ، مسجد جامع ، مناطق عملیاتی مریوان و مرز باشماق، دریاچه زریبار و مناطق عملیاتی شهرستان بانه و بازار‌های این شهرستان بازدید می‌کنند.


وی خاطرنشان کرد:  همراه هر کاروان یک نفر راوی و یک نفر روحانی اعزام شده تا در این موارد کمبودی نداشته باشیم.

این مقام مسئولت تاکید کرد: آشنایی جوانان با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و جوانان که در طول هشت سال دفاع مقدس با فدای جان خود از سرزمین اسلامی دفاع کردند، از آثار و برکات معنوی این اردو است که با هیچ برنامه فرهنگی دیگری نمی‌توان به آن دست یافت.

وی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل عصر حاضر را لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: باید نسل جوان، گذشته انقلاب و فداکاری جوانان نسل اول را لمس کنند که آنها چه کار بزرگ و غیر ممکنی را انجام دادند و با نثار خون خود این کشور و انقلاب را حفظ کردند.

سیف الدینی افزود: امید است در این سفر معنوی جوانان با الگوبرداری از شهدا و تجدید پیمان با شهدا و آرمان‌های امام(ره) با جایگاه والای شهادت آشنا شده و در پیروی از ولی فقیه زمان خود پیشگام ‌شوند.

منبع: کولبار




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد