Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

«بُزک نمیر بهار میاد، کمبازه و خیار میاد» برای مردم نان و آب نمی شود


امام جمعه ابرکوه گفت : در این شرایط وانفسای معیشتی محرومین، چرا مسئولین سر به زیر برف کرده اند و آقایان بالانشین فقط مرفهین بی درد را می بینند، نمی توان با شعار بُزک نمیر بهار میاد، خربزه و خیار میاد، مردم را منتظر گذاشت.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز، با اشاره به دیدار بشار اسد رئیس جمهور سوریه و مقام معظم رهبری، اظهار کرد : این سفر به معنای تحولی خوب در بحران سوریه و تثبیت حکومت و پیروزی جبهه مقاومت است.

بشار اسد قهرمان جهان عرب
حجت الاسلام حسینی گفت : ایشان بشار اسد را به دلیل ایستادگی در برابر توطئه جهانی آمریکا، انگلیس، اسرائیل و دنیای کفر و تروریست‌های تکفیری، با عنوان قهرمان جهان عرب نام بردند، که این عنوان قبلا به جمال عبدالناصر کسی  که در دهه ۶۰ میلادی توانست با اسرائیل مقابله کند، اطلاق شده بود.

وی افزود : این سفر به معنای تجلیل از تلاش ایران جهت کمک به مبارزات جبهه مقاومت علیه تروریسم و پاسخی به حامیان مثلث غربی، عبری، عربی تروریست‌ها و آغازی بر پایان انزوای دولت سوریه است.

پیام های سفر بشار اسد به تهران
حسینی بیان کرد : این سفر پیام های زیاد منطقه ای و بین المللی داشت که یکی از آن پیام ها عبور دولت سوریه از بحران و تثبیت سیاسی نظامی، آغاز سفرهای خارجی رئیس جمهور، پاسخی به حامیان نقشه جدایی تهران و دمشق، و جوابی به نشست های ورشو و شرم الشیخ است.

وی تصریح کرد : این سفر به دنیا نشان داد؛ عملا نفوذ ایران مقتدر در سوریه فراتر از بعد نظامی و مستشاری است. نفوذ معنوی، سیاسی و راهبردی در سوریه به عنوان کمربند جبهه مقاومت برای جهان غیر قابل انکار است و این اقتدار محصول مجاهدت مدافعان حرم است که با یاری خدا پیروزی آفریدند.

رفتار متناقض ترامپ در مورد ایران و عربستان، ناشی از ماهیت جنایتکار آمریکا است
خطیب جمعه ابرکوه گفت : مردم دنیا یک بار دیگر با دیدن رفتار متناقض ترامپ در مورد فعالیت صلح آمیز هسته ای ایران و ساخت 16 نیروگاه اتمی در عربستان با هزینه بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار، به ماهیت جنایتکار این دولت که فقط به فکر منافع خود است، پی برده اند.

وی عنوان کرد : آمریکا همچنان سیاست یک بام و دو هوا را در پیش دارد. با بی شرمی تمام در ونزوئلا که حاضر نشد در لیست مزدوران آمریکا قرار گیرد طرح کودتا را دنبال می‌کند. ولی مردم ونزوئلا در تظاهرات بزرگ خود علیه شیطنت های شیطان بزرگ پیام خود را به گوش جهان رساندند که ادعای آمریکا مبنی بر دموکراسی و بشردوستی، ادعایی واهی و طمع آنها به منابع عظیم نفتی ونزوئلا است.

حسینی ادامه داد : آمریکای لاتین که حیاط خلوت آنها بود اکنون با رویکرد جهانی ایران اسلامی و بیداری ملت های استقلال طلب و حق طلب، در اردوگاه جبهه مقاومت قرار گرفته و این شکستی سنگین برای امپریالیسم جهانی استف که نفوذ خود را در منطقه از دست رفته می‌بینند.

چرا با دیدن این جنایت ها بازهم عده ای آمریکا را فرشته نجات می دانند
وی اذعان کرد : این دموکراسی آمریکایی است.  دموکراسی آمریکایی یعنی شهادت ۶۵ هزار نفر مردم بی دفاع و بی گناه یمن، کشتن ۸۵ هزار کودک یمنی که در محاصره و بی غذایی جان باختند. دموکراسی آمریکایی یعنی استفاده گسترده بمب های ممنوعه و غیر متعارف خوشه ای، فسفری و میکروبی توسط عربستان.

حسینی تأکید کرد : این جنایت آمریکا و سعودی علیه ملت یمن باعث به وجود آمدن بزرگترین تراژدی قرن ۲۱، قحطی و بیماری های واگیردار و نابودی زیرساخت های اقتصادی فاجعه بار شده است. امروز کشور اسلامی یمن به آزمایشگاه سلاح های غرب و آمریکا تبدیل شده است. چرا بعضی ها هنوز آمریکا را فرشته نجات می داند!

امام جمعه ابرکوه، ضمن گرامیداشت ۱۴ اسفند سالروز ناکام ماندن آمریکا در حمله منافقین و بنی صدر به حزب الله و سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت : احسان و نیکوکاری موجب افزایش روحیه همنوع دوستی، همگرایی و برقراری عدالت اجتماعی به دست مردم است.

بُزک نمیر بهار میاد، خربزه و خیار میاد برای مردم نان و آب نمی شود
این مقام مسئول افزود : در این شرایط وانفسای معیشتی محرومین، چرا مسئولین در کشور سر به زیر برف کرده اند. آقایان عزیز بالانشین چشمانتان را باز کنید، ساختار مدیریتی کشور خصوصا در بخش اقتصادی کشور مشکل دارد. مدیران کشور کم انگیزاند، شما نباید فقط اطرافیان خود را که مرفهین هستند ببینید.

حسینی تصریح کرد : شما این مردم محروم و گرفتار را ببینید که با این وضعیت و گرانی ساعت به ساعت تکانه ها در حوزه معیشتی محرومین ایجاد می‌کند صبورانه تحمل می کنند و شما عملاً می‌گویید: بُزک نمیر بهار میاد، خربزه و خیار میاد!

تلاش مربیان پرورشی مضاعف شود
وی، در هفته تربیت به والدین توصیه کرد : بیشتر به فرزندان و تربیت مذهبی جوانان نوجوانان عزیز توجه کنید. اولیا دست در دست مربیان بر فرزندان خود نظارت کنید. رفت و آمد ها و ارتباط بچه ها را رصد کنید.

امام جمعه ابرکوه، ضمن تشکر از تلاش مربیان پرورشی که دلسوزانه فعالیت می کنند، گفت : تند باد ویرانگر علیه ارزش های معنوی جوانان به قدری شدید است که این تلاش‌ها باید مضاعف شود.

انتهای پیام/ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد