Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده دفتر ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

«همدلی و همزبانی» به معنای برآورده شدن بی چون و چرای خواسته های ملت توسط دولت نیست


نماینده دفتر ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه: عده ای فکر می کنند معنای شعار «همدلی و همزبانی» این است که هر چه مردم خواستند بدون در نظر گرفتن مصالح و مفاسد آن، دولت باید برآورده کند که این سخنی جاهلانه و خلاف الگوی جمهوری اسلامی است.

به گزارش سرو ابرکوه، شب گذشته جلسه نشست عاشقان ولایت در حوزه عشایری شهید مطهری اسفندآباد با حضور سرگروه های حلقه های صالحین بخش بهمن برگزار شد.


حجت الاسلام و المسلمین هاشم تقدسی نماینده دفتر ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: برای ششمین سال، مقام معظم رهبری پرداختن به اقتصاد را مورد تاکید ویژه قرار دادند و با شعار "ملت و دولت، همدلی و همزبانی" این نکته را مورد توجه قرار دادند که اتصال بین دولت و ملت باید توسعه بیشتری یابد.


تقدسی افزود: البته عده ای این شعار را مصادره به مطلوب کردند و این گونه شرح دادند که معنای شعار این است که هر چه مردم خواستند بدون در نظر گرفتن مصالح و مفاسد آن، دولت باید برآورده کند که این سخنی جاهلانه و خلاف الگوی جمهوری اسلامی است.


وی تصریح کرد: چهارچوب خواسته ها در جمهوری اسلامی فقط اسلام است و این در حالی است که مقام معظم رهبری این شعار را توضیح دادند و فرمودند: همدلی و همزبانی یعنی اینکه دولت توانمندی ملت را درک کند و رو به جلو گام بردارد و ملت نیز مشکلات در راه دولت را درک کرده و او را یاری دهد تا انشاالله حرکت نظام اسلامی رو به جلو و مایوس کننده دشمن باشد.


تقدسی در ادامه برکیفی کردن حلقه های صالحین، مسئولیت بصیرت افزایی و معنویت افزایی تاکید نمود.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد