Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت روز جهانی مساجد؛

«کانون مسجد کوثر ابرکوه» عنوان برترین را از آن خود کرد+ عکس


در همایش ائمه جماعات و مسئولان مساجد، از هیات امنا و مسئولان اجرایی مسجد کوثر، به عنوان کانون برتر، قدردانی شد.

به گزارش سرو ابرکوه، همزمان با روز جهانی مساجد و با حضور امام جمعه، فرماندار، برخی مسئولین شهرستان، همایش ائمه جماعات، فرماندهان بسیج و هیئت امنای مساجد و تکایا، در محل سالن همایش های دفتر امام جمعه ابرکوه برگزار شد.

در این برنامه حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه ضمن گرامیداشت 31 مرداد روز جهانی مسجد به معجزات پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و اظهار کرد: این معجزات بر دوقسم بود یا مقطعی بود یا علی الدوام و قرآن مجید از جمله معجزات همیشگی تاریخ است.

 

وی مسجد را ازجمله ابتکارات و معجزات تاریخی اسلام دانست و افزود: این سنگر و پایگاه تجمع مسلمین، از صدر اسلام تا کنون، معبد و ملجا دل و جان مومنین بوده است.

حسینی افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، مساجد نقش محوری داشتند و تمامی روشنگری ها و برنامه ها در این سنگر انجام شد و در زمان دفاع مقدس نیز محل اعزام رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل بود.

 

امام جمعه ابرکوه به روحانیون و هیئت امنا و فرماندهان پایگاه های بسیج توصیه نمود که با تعامل و همفکری، حداکثر تلاش خود را برای جذب مردم، بویژه جوانان و نوجوانان بکار گیرند.
وی در ادامه به حادثه غدیر نیز اشاره و تاکید کرد: مساجد باید برنامه های پربار و آگاهی بخش داشته باشند.

حجت الاسلام دشت آبادی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز در ادامه ضمن تبریک روز جهانی مسجد و تقدیر از تلاشگران عرصه نماز و مسجد بر تعامل هرچه بیشتر امام جماعت، هیئت امنا و فرماندهان پایگاه ها تاکید کرد0

 

در پایان از مسجد، روحانی، خادم ، هیئت امنا و مسئول کانون مسجد کوثر با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / ک




رای شما
میانگین (4 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


محمدرضا كارگر
با سلام متاسفانه در اين مراسم از مسئول كانون فرهنگي هنري مسجد كوثر نه تنها تقدير به عمل نيامد بلكه وي اصلا به اين مراسم دعوت نشده بود لذا از مدير محترم سايت وزين سرو ابركوهخواهشمند است نسبت به تصحيح اين خبر اقدام نمايند و اما سخني با مكسئولين درباره اين خبر :
كليه مراسماتي كه در مساجد انجام ميگيرد سنگ زيربناي آن را مسئولين فرهنگي آن انجام ميدهند و برنامه ريزي ميكنند و بار اصلي آن بردوش آنان است لذا لازم بود و ميطلبيد كه از مسئولين فرهنگي مسجد نيز يادي ميشد ولي متاسفانه حتي حاضر نشدند يك دعوت خشك وخالي نيز بنمايند/محمد رضا كارگر مدير مسئول كانون فرهنگي هنري كوثر
0 (0 آرا)
پست شده در ۱۳۹۵/۰۶/۹ ۱۲:۱۳

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد