Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی؛

ابراهیم خانی از بزرگترین حوزه انتخابی کشور انصراف داد+ علت انصراف


ابراهيم خاني نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در نامه انصراف خود تاکيد کرد: متاسفانه از سوی گروهی خاص از هواداران یک کاندیدا به بهانه اتحاد و یکپارچگی شهری، مورد هجمه شدید توهین و بی مهری قرار گرفته، است.

به گزارش سرو ابرکوه، در پنجمین روز تبلیغات انتخابات، سید احمد ابراهیم خانی یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه ابرکوه ، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز، انصراف خود را اعلام کرد.


وی بدون اشاره به نام شخص بیان کرد: با کمال تاسف از سوی گروهی خاص از هواداران یک کاندیدا به بهانه ای تحت عنوان اتحاد و یکپارچگی شهری، مورد هجمه شدید توهین و بی مهری قرار گرفته، به گونه ای که حتی در مراسم مذهبی حرمت سیادت اینجانب را شکسته و به خود اجازه توهین و جسارت می دهند.


ابراهیم خانی همچنین در متن بیانیه خود خاطر نشان کرد: از کاندیدای همشهری عبدالرسول زارع رئیس آبادی حمایت خواهد کرد.


متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

ملت شریف و بزرگوار حوزه انتخابیه شهرستان های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز

سلام علیکم


حضور حداکثری و پرشور همراه با شعور شما در انتخابات توامان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بار دیگر اقتدار و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان خواهد داد و دشمن زبون را حقیرتر و پست تر خواهد کرد.


اینجانب سید احمد ابراهیم خانی فرزند سید محمد نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بر اساس احساس مسئولیت و توانمندی و نگاه تکلیفی و اصرار دوستان فهیم در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه خدمت به مردم ستمدیده حوزه انتخابیه ، صادقانه و مخلصانه این زحمت را به جان خریده و در دو دوره پیاپی پا به عرصه رقابت انتخاباتی نمایندگی مجلس شورای اسلامی نهاده ام، ولی با کمال تاسف از سوی گروهی خاص از هواداران یک کاندیدا به بهانه ای تحت عنوان اتحاد و یکپارچگی شهری مورد هجمه شدید توهین و بی مهری قرار گرفته به گونه ای که حتی در مراسم مذهبی حرمت سیادت اینجانب را شکسته و به خود اجازه توهین و جسارت می دهند.


لازم به ذکر است جلساتی با حضور نامزدهای انتخاباتی تشکیل گردید ولی حکایت شهر ما ، از دیدگاه برخی افراد، حکایت یک بام و دو هوا است و نهایتا جلسات مذکور نتیجه ای در بر نداشت. با توجه به اینکه اینجانب تمام مراحل قانونی را طی نموده و صلاحیت حقیر به تائید مراجع ذیصلاح رسیده است لذا از حق قانونی و شرعی خود گذشته و احقاق حق خود را به خداوند تبارک و تعالی واگذار می نمایم و در حال حاضر با ملاحظه جمیع جهات و بر اساس اهمیت و اولویت مبحث اشتغال و اقتصاد ، در شرایط کنونی کشور ، با علم و آشنایی به سوابق اجرایی ، دانشگاهی و کارآفرینی جناب آقای عبدالرسول زارع رئیس آبادی ، ضمن انصراف از کاندیداتوری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، حمایت خود را از نامبرده اعلام می دارم.


لازم می دانم از حمایت و محبت کلیه بزرگوارانی که در این مدت کوتاه ابراز لطف و پشتیبانی نموده اند سپاسگزاری نمایم و حامیان خود و مردم آگاه و مومن و با شعور حوزه انتخابیه را به حضوری حداکثری در روز انتخابات ضمن کمک به تامین استقلال و امنیت و توسعه ایران اسلامی به انتخاب آقای عبدالرسول زارع به عنوان صاحب صلاحیت و اصلحیت ، کاردان ، مردمی و دارای سوابق روشن دعوت می نمایم.


و من الله توفیق

و الله خبیر بما تعملون

سید احمد ابراهیم خانی

94/12/3


انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


یه دوست
با حمایت از آقای زارع معلوم شد اون کاندید کی بوده!!
0 (0 آرا)
پست شده در ۱۳۹۴/۱۲/۵ ۱۲:۱۴

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد