Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فریاد این عمار امام جمعه ابرکوه به ولنگاری های فرهنگی؛

اجازه نمی دهم ابرکوه دستخوش ابتذال فرهنگی شود/ خروش مردم در 22 بهمن همنوا با غرش موشک ها لرزه بر استکبار انداخت


امام جمعه ابرکوه گفت: بنده با صراحت اعلام می کنم، اجازه نخواهم داد این شهر که منزلگاه ولایت، خاستگاه علماء، فرزانگان و صالحان بوده و هست، دستخوش ابتذال و ولنگاری فرهنگی شود و کسی بخواهد چهره زیبا و معنوی ابرکوه را تخریب کند.

به گزارش سرو ابرکوه حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه اول روز 22 بهمن ماه 95، ضمن انتقاد شدید از دستگاه های فرهنگی که در جهت انتشار موسیقی های لهوی قدم برمی دارند گفت: موسیقی لهوی و غفلت زا، حرام است چون موجب دوری از خدا و افتادن در بستر ابتذال و بی بندو باری می گردد و انسان را از معنویت و واقعیّت های زندگی دور می کند خواه آهنگ باشد یا شعر و محتوای شعری آن، در این زمینه پخش از صدا و سیما یا مُجوز ارشاد هم ملاک نیست.

وزارت ارشاد و صدا و سیما مرجع تقلید ما نیست
وی گفت: مگر ارشاد مرجع تقلید ما است؟ مگر صدا و سیما که می خواهد همه را از خودش راضی نگه دارد الگوی رفتاری و عملی ما است؟ بازیگران حقه بازی که با هدف سرگرمی کاذب و فروش بیشتر فیلم های مختلط ایرانی و خارجی درست می کنند که خروجیش کمک به آمریکا و اسرائیل در دین زدائی از جامعه است  و ارشاد هم به اینها مجوز می دهد! حالا این کار شرعی است؟! خیر قطعاً معصیت است و حرام.

فریاد این عمار؟ امام جمعه ابرکوه به ولنگاری های فرهنگی/ اجازه نخواهم داد این شهر که منزلگاه ولایت است دستخوش ابتذال فرهنگی شود
وی با انتقاد به برخی که امام جمعه ابرکوه را مانع پخش برخی از فیلم ها در شهرستان کرده اند گفت: فیلمی که بارزترین صحنه ها را برای عفت زدائی و عادی سازی رابطه با نامحرم و به فساد کشاندن دختران و پسران دارد، نباید از متولیان فرهنگ کشور مجوز بگیرد که اگر این کار انجام شده بود نیاز نبود امام جمعه مانع شود.

وی افزود: بنده با صراحت اعلام می کنم، اجازه نخواهم داد این شهر که منزلگاه ولایت، خاستگاه علماء، فرزانگان و صالحان بوده و هست؛ دستخوش ابتذال و ولنگاری فرهنگی شود و کسی بخواهد چهره زیبا و معنوی ابرکوه را تخریب کند.

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: هرگز مخالف شادی مردم نیستم اما شادی سالم، نه شادی که به قیمت از دست رفتن غیرت دینی این شهرستان غیرتمند و جوانانش شود. همه ما در برابر قطره قطره خون شهدای فجر آفرین و 22 بهمن مسئولیم، ای خانواده های عزیز شهدا شما نباید تماشا چی باشید.

در ابرکوه خلاف هایی شنیده می شود که مغز انسان سوت می کشد!
وی تاکید کرد: وقتی می بینید منکر، مثل تار عنکبوت زندگی هایمان را در خانه ها، خانه باغ ها گرفته و خلاف هائی شنیده می شود که مغز انسان سوت می کشد چرا فریاد نمی زنید؟ چرا احترام به شهدا و خانواده هاشان صورت تعارفی به خود گرفته؟ بسیجیان کجایند؟ این عمّار؟

امام جمعه ابرکوه عدم بارش ها و نزول رحمت الهی را از عصیان های پشت پرده دانست و گفت: برف و باران در چهار سوی ابرکوه از تفت و خاتم و آباده و اقلید آمده؛ ما چه کردیم که از رحمت خدا محروم شدیم؟! راه نزول رحمت الهی ترک معصیت است نه دعای باران! این همه گناه آتشی است که ترو خشک را می سوزاند؛ به کجا می رویم؟ فَاَین تذهبون ؟

امام جمعه ابرکوه در خطبه های دوم نماز جمعه ضمن تبریک 22 بهمن و آغاز سی و نهمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، نماد زنده و پویا بودن انقلاب و اقتدار و ایستادگی ملت ایران است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی، امروز با حضور آگاهانه و مقتدرانه خود در راهپیمائی میلیونی نشان داد که با تبعیّت از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله) همچنان بر اصول و مبانی انقلاب اسلامی ایستاده و کمترین وقعی بر یاوه سرائی های دشمن نمی گذارد.

امام جمعه ابرکوه افزود: مردم با حضور در مراسم عظیم راهپیمائی امروز، با آرمان های مقدس امام و شهدا تجدید پیمان نموده و در لبیک به ندای مقام معظّم رهبری حماسه ای دیگر آفریدید و عزم جزم خود را در دفع دسیسه های دشمن و مقاومت سلحشورانه در برابر تحریم ها، دشمنی ها و فتنه انگیزی ها به نمایش گذاردند و به دشمنان داخلی و خارجی بویژه حکام نو رسیده و بی تجربه آمریکا ثابت کردند که با همه وجود به پای نظام و انقلاب و ولایت ایستاده و شرارت های آنان را پاسخی کوبنده خواهند داد و اجازه نخواهند داد که انقلاب بدست نا اهلان و نامحرمان بیفتد.

وی مراسم پر حماسه امروز را پاسخی کوبنده به اظهارات سخیف آمریکائی ها عنوان کرده و گفت: مردم با خروش انقلابی و مُشت های گره کرده و با غرش موشک های پدافندی عجین شده، لرزه بر پیکربی رمق دنیای استکبار انداختند.

سخنان ترامپ، ماهیت عریان شده آمریکاست/ هدف همه روسای جمهور آمریکا ضربه زدن به پیکره اسلام است
وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوائی با مقام معظم رهبری(مدظله) اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در برابر یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا فرمودند که ملت ایران از تهدید نمی ترسد؛ و به حق مردم ایران امروز با حضوری گسترده و در عمل این را به جهانیان اثبات کرد.

خطیب جمعه ابرکوه افزود: ترامپ رئیس جمهور آمریکا، هم در سخنان انتخاباتی اش و هم روزهای اخیر، ماهیت واقعی و عریان شده آمریکا را نشان داد گرچه رئیس جمهور سابق رفتار منافقانه داشت؛ این رئیس جمهور بلند گوش و و هم همتایان نانجیب گذشته  اش، ضربه های سختی را بر پیکره جهان اسلام وارد کرد و راه شیطانی بوش پلید را ادامه می دهند.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگر از بیانات خود، شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) و آغاز دهه اول فاطمیه را تسلیت گفت و بیان کرد: حضرت زهرا(س) پس از غروب خورشید پر فروغ رسالت، با تحمل درد و رنج های غصب حق و غبار غربت که در این مدّت کمتر کسی را در صحنه یاری و دفاع از حق مشاهده کرد  به شهادت رسید و به همه درس مسئولیت پذیری داد.

وی تاکید کرد: مسئولیت پذیری یعنی انسان مسلمان باید در قبال سر نوشت زندگی فردی و اجتماعی و در برابر جریانات انحرافی  سیاسی و اجتماعی، احساس تکلیف نموده و از حق دفاع کند و در برابر حوادث و جریانات بی تفات نباشد.

این مقام مسئول به سالروز صدور حکم تاریخی حضرت امام ( ره ) به اعدام سلمان رُشدی در 25 بهمن ماه سال 67، پرداخت و گفت: این نویسنده عمیل انگلیس، پروژه اسلام ستیزی را به جریان انداخت و تمام سران استکبار، تحت عنوان دفاع از بشر و آزادی به حمایت از او بر خواستند ! آیا باید توهین به حقوق معنوی و مقدسات یک میلیارد مسلمان آزاد باشد و کسی حق دفاع از مقدسّات و معتقدات دینی نداشته باشد؟!

وی تاکید کرد: این فرهنگ فاسد غرب است که گویا مسلمانان مظلوم را در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، و سایر ممالک جهان اسلام هر روز توسط تکفیری ها و وهابی ها در جنگ نیابتی کشته شوند و کسی آخ نمی گوید ! آیا اینها بشر نیستند و به نظر شما فقط سلمان رُشدی بشر است ؟ ای ننگ و نفرین بر دنیائی که سردمدار آن آمریکا و اسرائیل است.

انتهای پیام / ک




رای شما
میانگین (3 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد