Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

استاد حوزه علمیه مطرح کرد

آحاد ملت اجازه نمی دهند آسیبی به نظام و انقلاب برسد


استاد حوزه علمیه گفت: اتفاقات گذشته زمانی که مردم در اعتراض به گرانی، متوجه سوء استفاده آشوبگران شدند و صف خود را از آنان جدا کردند، نشان دادند که حاضر نیستند به هیچ قیمتی به نظام و انقلاب آسیب برسد.

به گزارش سروابرکوه، صبح امروز، جلسه درس اخلاق مدیران شهرستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام گرفت.

پاسخ قاطعانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن
در جلسه حجت الاسلام محمد هادی فلاح زاده استاد حوزه های علمیه، گفت: مدیران و مسئولان باید برای رضای خدا خدمت کنند و خداوند نیّت خالص را از مؤمن قبل از عمل او می پذیرد.

وی با اشاره به حوادث ماه گذشته گفت: اتفاقات گذشته چیزی نبود که مایه نگرانی مردم باشد بلکه معترضین به گرانی هم وقتی متوجه سوء استفاده اشوبگران شده و صف خود را از آنان جدا کردند و این نشان می دهد که آحاد ملت حاضر نیستند به هیچ قیمتی آسیب به نظام و انقلاب برسد چرا که آشوب گران به همة هویت های ملی و مذهبی و انقلابی مردم ما اهانت کردند.

حجت الاسلام فلاح زاده تاکید کرد: مردم ما اهل بصیرتند و اجازه نخواهند داد دسیسه های شیطانی معاویه و یزید در جدا کردن مردم از امام و رهبر خود بار دیگر تکرار شود، وقتی می بینند امریکا و انگلیس و عربستان با صراحت از بد خواهان آشوبگر حمایت می کنند؛ قاطعانه پاسخ خود را در راهپیمائی 22 بهمن خواهند داد.

انقلاب اسلامی ایران برکات ملّی، منطقه ای و جهانی داشت
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه نیز با اشاره به حلول 40 سالگی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران برکات ملّی، منطقه ای و جهانی داشت.

وی برکات ملی انقلاب را دستاوردهای مادی و معنوی برای ملت عنوان کرد و افزود: سرآمد ان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

حسینی تاکید کرد: برکات منطقه ای انقلاب برای جهان اسلام این است که مسلمانان را عزیز، سربلند و خود باور کرد و پیام انقلاب به جهان اسلام صادر شد که باید با وحدت و اتحاد قدرت جهانی خود را در برابر قدرت های پوچ و بی پایه شیطان بزرگ نشان دهند و دسیسه پلیدشان را در اسلام هراسی با تراشیدن اسلام داعشی دفع کنند.

وی افزود: برکات جهانی انقلاب هم رهائی ملت های آزاده از زیر یوغ بار سُلطة جهانخواران است که سرانجام به حاکمیت جهانی اسلام به دست توانای امام زمان (عج) مُنجر خواهد شد و پرچم این انقلاب اسلامی به لطف خدا به دست صاحب اصلیش مهدی ال محمد (عج) سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/ ک
 




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد