Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به زودی انجام می شود

اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای محوطه سازی «مدرسه دین و دانش ابرکوه»


مدیر کل نوسازی مدارس استان از اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار جهت آسفالت محوطه مدرسه دین و دانش ابرکوه خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آموزشگاه دین و دانش تنها مدرسه ای است که در مسکن مهر ابرکوه ساخته شده ولی هنوز نواقصی دارد که باید برطرف شود. مهرماه سال گذشته بعد از سه سال توقف ساخت، این مدرسه راه اندازی شد.

یکی از مشکلاتی را که اولیاء و دانش آموزان مدرسه از آن گلایه دارند، فضا سازی و حیاط خاکی این آموزشگاه است که عارفی مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد در جلسه ای که با مسئولان آموزش و پرورش ابرکوه داشت قول مساعد داد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان با بیان اینکه تقریبا 200 میلیون تومان اعتبار برای آسفالت مدارس شهرستان بویژه مدرسه دین و دانش در نظر گرفته شده است گفت: طبق پیگیری هایی قرار شد شهرداری شهرستان ابرکوه در زودترین زمان، آسفالت این مدرسه را انجام دهد.

وی افزود: مشکلی که هم اکنون این مدرسه با آن روبروست مساله استاندارد سازی سیستم گرمایشی است که با پیگیری هایی و صحبت هایی که با پیمانکار شده، مقرر شد تا 2 هفته دیگر این مدرسه را به طور کلی تحویل دهد.

این مسئول استانی تصریح کرد: ایزوگام حدود 5 هزار متر مربع مدارس شهرستان ابرکوه صورت گرفته و این خبری خوش برای مردم این شهرستان است.

عارفی تاکید کرد: همچنین مدیران مدارس می توانند با هماهنگی با رئیس آموزش و پرورش ابرکوه، جهت ایزوگام مدارس خود اقدام کنند.

انتهای پیام / ک




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد