Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ابرکوه:

ارائه تسهیلات 200 میلیون ریالی به متقاضیان مشاغل خانگی در ابرکوه


رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ابرکوه گفت: در سال جاری تسهیلات مشاغل خانگی از ۵۰ میلیون ریال به ۲۰۰ میلیون ریال براي هر فرد متقاضي افزایش‌ یافته است.

به گزارش سرو ابرکوه، روز گذشته جلسه‌ای با حضور برخی مسئولان پيرامون فرايند صدور و تمديد مجوز مشاغل خانگي در حوزه سازمان جهاد كشاورزي به واحدهاي تابع شهرستان، در محل اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ابركوه برگزار شد.

ناصر زارع رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ابرکوه اظهار کرد: کسب‌وکارهای خانگی یکی از راهکارهای مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد است، که انجام این نوع کسب‌وکارها در منزل، مزایای بسیاری برای شاغلان آن دارد.

رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ابرکوه افزود: باهمت و تلاش، می‌توانیم بخشی از مسائل و مشکلات بیکاری را با مشاغل خانگی رفع یا کاهش داده و درآمد خانواده‌ها را افزايش دهيم.

زارع خاطرنشان کرد: در سال جاری باهدف جهت‌دهی تسهیلات به مشاغل زودبازده و دارای بازار مناسب، سقف تسهیلات مشاغل خانگی از ۵۰ میلیون ریال به ۲۰۰ میلیون ریال براي هر فرد متقاضي افزایش ‌یافته است.

وی گفت: متقاضيان مشاغل خانگي می‌توانند با مراجعه به سايت https://mkh.mcls.gov.ir و متناسب با نوع فعاليت موردنظر خود، يكي از برگه‌های ثبت‌نام (مستقل، تحت پوشش یا پشتيبان) را تكميل کنند. پس از بررسی و تأیید فرم‌ها توسط دستگاه اجرایي ذی‌ربط، اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي مجوز طرح را صادر خواهد کرد.

انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 4.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد