Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

شهردار ابرکوه در نشست خبری با خبرنگاران:

از عملکرد شهرداری، انتقاد سازنده کنید/ مهمترین محورهای برنامه آتی شهرداری


حسین حاتمی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: انتقاد های سازنده از عملکرد شهرداری، برای ما فرصتی ایجاد می کند که در قالب آن پاسخگوی مشکلات بوده و آن را به مردم منتقل کنیم.

جلسه خبرنگاران

به گزارش سروابرکوه، حسین حاتمی شهردار ابرکوه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: فضایی که بین شما خبرنگاران وجود دارد، فضای تفاهم و تلاش و کوشش است. و این چراغ روشنی برای ماست تا بتوانیم از این پتانسیل قوی استفاده کنیم و شهر را به پیشرفتی که شایسته آن است برسانیم.

از عملکرد شهرداری، انتقاد سازنده کنید

شهردار ابرکوه با توجه به حدیث حضرت علی(ع) در خصوص نقد سازنده گفت: انتقاد های سازنده از عملکرد شهرداری، برای ما فرصتی ایجاد می کند که در قالب آن پاسخگوی مشکلات بوده و آن را به مردم منتقل کنیم.

حاتمی بیان داشت: خیرمندانه به مسئله نقد بپردازید تا به عنوان مشاوران مطلع شهرداری در مرتفع نمودن مشکلات به ما کمک کنید. سعی کنید هدفتان توسعه شهر باشد و مطالبی که منتشر می کنید به نفع مردم ابرکوه باشد. در هر صورت چه کسانی که موافق و چه کسانی که مخالف ما می نویسند باید دستشان را بوسید.

ارسال اهم برنامه های شهرداری به خبرنگاران از طریق ایمیل

این مقام مسئول اذعان داشت: ما در برنامه های آتی خود درصدد هستیم که اخبار مربوط به شهرداری را برای رسانه ها از طریق ایمیل ارسال کنیم.

مهمترین محورهای برنامه شهرداری

شهردار ابرکوه جهت حل مسائل فرهنگی شهر گفت: شهرداری در نظر دارد به صورت برنامه محور حرکت کند و با حل کردن مسئله معاونت، اختیاراتش را گسترش دهد تا بیشتر بتواند به مسائل روزمره بپردازد و برای مردم با فرهنگ و مظلوم ابرکوه افق ها را بلند تر کند.

حاتمی به نقش دیگر خبرنگاران اشاره کرد و گفت: شهرداری قصد دارد جلوی هر گونه اقدام کارشناسی نشده را بگیرد و در این رابطه شما خبرنگاران به عنوان اهرم این ارگان هستید.

وی به برنامه های آتی شهر اشاره کرده و گفت: برنامه های آتی شهرداری، اصلاح نقاط ورودی شهر و ورودی شهرک ولایت، ادامه بلوار امام رضا(ع)، میدان علم و صنعت، آتش نشانی شماره 1 و 2، میدان غدیر و میدان نماز می باشد.

مشکلات پیش روی شهرداری

حاتمی به بدهی های شهرداری اشاره کرده و افزود: با برنامه ریزی مناسب در صدد پرداختن بدهی های شهرداری هستیم، البته همه شهرداری های قبلی فعالیت های مفیدی انجام دادند ولی در حال حاضر ناوگان های موتوری به شدت تخریب و فرسوده شده و نیاز به ترمیم دارد که هزینه ای نزدیک به یک میلیارد تومان باید صرف آن شود.

وی در پایان تاکید کرد: متاسفانه ساختار شهرداری و جذب بعضی از نیروها روند درستی نداشته و اکنون شهرداری با مشکل مواجه شده است.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد