Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در دبیرستان دخترانه صدرا ابرکوه انجام شد

از نواخته شدن زنگ انقلاب به دست هنرمند بینا دل ابرکوه تا نمایشگاه مدرسه انقلاب + تصاویر


نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان دخترانه صدرا ابرکوه، با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از سازمان مدارس معارف اسلامی؛ با آمدن بهمن شور و نشاط مدارس جلوه ای دیگر به خود می گیرد. دانش آموزان و مربیان در دهه آغازین بهمن ماه به تدارک و مقدمه چینی بزرگداشت دهه فجر مدشغولند و با نواخته شدن زنگ انقلاب بوی گل سوسن و یاسمن را همه استشمام می کنند.

امسال «زنگ انقلاب » در دبیرستان دخترانه صدرا به دست هنرمند بینا دل «مهرداد بهرامی » نواخته شد. او با گروه هنرمندان معلولین ذهنی و جسمی- حرکتی در دبیرستان صدرای ابرکوه حاضرشد و با اجرای نمایشی که در جشنواره شهرستان ابرکوه، استان یزد و منطقه بیرجند موفق به کسب مقام اول شده بود، طلوع چهلمین فجر انقلاب اسلامی را به صدراییان تبریک گفت.

از دیگر برنامه های این دهه در دبیرستان دخترانه صدرا ابرکوه افتتاح نمایشگاه «مدرسه انقلاب» بود که با حضورحجه الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه و مسئولین استانی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان یزد - حجه الاسلام سید یحیی نجم الهدی معاون استان در بخش برادران، میرشریف مربی استانی، خدادوست معاون استانی در بخش خواهران، ناصری و فلاحزاده از بخش اتحادیه خواهران شهرستان و محمد علی شکیبا معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان با پخش آیاتی از قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی و توضیحات دانش آموز فاطمه السادات مهاجری مسئول اتحادیه انجمن اسلامی آموزشگاه این برنامه آغاز شد.

دانش آموزان، سه مقطع زمانی دیروز، امروز و فردا را در قالب 12 غرفه در معرض دید بازدید کنندگان قرار دادند. راویان هر غرفه که دانش آموزان عضو تشکل های مدرسه بودند به اختصار توضیحاتی را ارائه می کردند. غرفه های نمایشگاه عبارت اند از: رستاخیز سقوط، اسوه انقلابی، شهدای زن انقلاب، ایستگاه پایداری و مقاومت، درب سوخته و شهادت صدیقه شهیده (س)، آفتاب ولایت، مدافعان حرم، دیوار فریاد، مجاهدان سایبری، بسیج و انجمن اسلامی، فردای روشن، انصار المهدی.

در پایان میهمانان نظرات خود را در لوح نظر سنجی ثبت کردند.

انتهای پیام/ ف




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد