Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در زورخانه پوریای ولی ابرکوه؛

از پیشکسوتان ورزش زورخانه ای استان تجلیل شد


به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان ابرکوه، طی مراسمی،با حضور مسئولین هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان یزد، در زورخانه پوریای ولی ابرکوه از پیشکسوتان این ورزش در استان تجلیل شد.

به گزارش سروابرکوه، اداره ورزش وجوانان شهرستان طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، اقدام به برگزاری مراسم آئین  تجلیل از ورزشکاران زورخانه ای استان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان ورزش باستانی را به عنوان ورزش ملی، مذهبی ایران نام برد و عنوان کرد: باید به فرهنگ بومی و ورزشهای سنتی و محلی و مذهبی خود احترام بگذاریم و آنها را توسعه دهیم . 

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد:  امروزه بیش از هر زمان دیگر نیاز به پرورش و معرفی الگوهای رفتاری به جامعه به ویژه جوانان احساس می گردد و پر واضح است که ورزش به خصوص ورزش باستانی می تواند در این خصوص نقش سازنده ای را ایفا نماید. ورزش باستانی با نام و یاد ائمه اطهار (ع) عجین گشته و بی تردید این ورزش در پرورش جوانان به عنوان الگوهای رفتاری مناسب بسیار مهم می باشد.

پس از صحبت های امام جمعه شهرستان  ورزشکاران زورخانه با نوای گرم علیرضا حجتی دبیرهیئت پهلوانی و زورخانه ای و مرشد کشوری استان یزد به ورزش زورخانه ای پرداختند.

در ادامه مراسم از پیشکسوتان ورزش زورخانه ای استان  و شهرستان  با اهدا لوح تقدیر و هدایایی توسط آقای ارزانش رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان یزد و اعضای شورای اسلامی شهرتقدیر شد.

شایان ذکر است دراین مراسم سرهنگ رنجبر مسئول کمیته انظباطی هیات پهلوانی و زورخانه ای استان یزد، قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان و پیشکسوتان ورزش باستانی یزد و ابرکوه حضور به هم رساندند.

.

.

3.

.

2.

.

4.

.

1.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد