Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در همایش علمی کردن کشاورزی:

استقلال ایران در گرو خودکفایی است/ تلاش برای اقتصاد مطلوب کمتر از حضور در جبهه جنگ نیست


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در همایش «علمی کردن کشاورزی و دامداری» گفت: در شرایطی که استقلال کشور در گروه خودکفایی است، توجه به اقتصاد کمتر از حضور در جبهه های جنگ نیست.

به گزارش سرو ابرکوه، در راستای همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، همایش علمی کردن کشاورزی، با همکاری بسیج مهندسین و اداره جهاد کشاورزی شهرستان در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، برگزار شد.

سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در ابتدای این جلسه ضمن محکوم کردن بی کفایتی و بی تدبیری آل سعود در فاجعه اخیر منا، تبریک هفته دفاع مقدس و دهه امامت گفت: بر طبق تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی ما باید از آنچه که در دست داریم استفاده کنیم و هرگز نگاهمان به بیرون نباشد.

ابراهیمی تصریح کرد: همچنان که در دوران دفاع مقدس عده ای با جان و مال خود در راه نجات ایران سرمایه گذاری کردند، امروز هم باید برای امرار معاش، بهبود وضعیت اقتصادی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم. در وضعیت کنونی تلاش برای رسیدن به اقتصاد مطلوب دست کمی از حضور در میادین و جبهه های جنگ ندارد.

وی خاطر نشان کرد: اگر حالا حرکت نکنیم در آینده دست نیازمان به سمت بیگانگان دراز خواهد شد و اگر روزی چنین اتفاق تلخی رخ دهد، دیگر ایرانی با آرامش، عزت، اقتدار و استقلال نخواهیم داشت و مجبور هستیم مطیع اوامر بیگانه باشیم؛ استقلال ایران در گرو خودکفایی در همه زمینه ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه تأکید داشت: در نظام ایران اعتقاد به اسلام جایگاه ویژه ای دارد و مردم ایران می توانند با تکیه بر این مهم، در زمینه اقتصاد نیز روی پاهای خود بایستیم و گام های بلندتری نیز در همین راستا برداریم.

محمد علی میرعلی مسئول بسیج مهندسین کشاورزی استان در ادامه این همایش بیان کرد: آخرین گزینه دشمن برای ضربه زدن به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استفاده از حربه اقصادی است.

میرعلی یادآور شد: برای اینکه بتوان دشمن را خلع سلاح کرد و این حربه اقتصادی او را ناکام گذاشت، کارکرد بسیج باید تخصصی شود و اقدامات مهم و کارآمدی در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.

انتهای پیام/ م.ف




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد