Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاتم مطرح کرد

اشتغال بیش از 200 جوان در تعاونی های فعال خاتم


رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاتم گفت: بالغ بر 63 تعاونی فعال در شهرستان خاتم ثبت شده،که از این تعداد تعاونی برای 206 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

به گزارش سرو ابرکوه، رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم اظهارداشت: تعاونی ها بستر مناسبی برای ایجاد سرمایه گذاری اصولی در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی است و در سایه روحیه همیاری و همکاری می توان از این ظرفیت برای رسیدن به مدارهای توسعه استفاده کرد.

بتول دهقان گفت: بالغ بر 63 تعاونی فعال در شهرستان خاتم ثبت شده،که از این تعداد تعاونی برای 206 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

وی افزود: در يك سال گذشته و پنج ماهه اخير 5 تعاونی جدید به تعاونی های فعال شهرستان افزوده شده است که در این تعاونی ها زمینه اشتغال 17 نفر فراهم شده است.

رئیس اداره تعاون،کار و ورفاه اجتماعی اظهار داشت: در حوزه بانوان نیز 11 تعاونی فعال در سطح شهرستان وجود دارند که برای 80 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

دهقان در خصوص گرایش تعاونی های شهرستان گفت: این تعاونی ها در زمینه های کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، خدماتی و صنایع دستی فعالیت دارند.

رئیس اداره تعاون،کار و ورفاه اجتماعی عدم مشاركت اعضا، پايين بودن سطح كارايي مديران،فقدان نظارت اعضا و بازرسان،عدم همدلي بين مديران و بازرسان و اعضا،پايين بودن سطح بهره وري،عدم اطلاع اعضا از نقش و جايگاه خود،عدم حضور اعضا در مجامع و تصميم گيري توسط اعضا محدود را از مهمترین مشکلات تعاونی ها عنوان کرد.

وی افزود:آموزش،ارزانترين و كارآترين ابزاري است كه پاسخگوي نارساييها و مشكلات تعاوني ها مي باشد.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاتم خاطر نشان کرد:با فرهنگ تعاون می توانیم در راستای فقر زدایی،اشتغال زایی،توسعه وآبادانی شهرستان،با منابع محدود قدم برداشته و نگاه تک نفره را به سمت خرد جمعی سوق دهیم.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد