Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

قابل توجه شهرداری ابرکوه؛

اعتراض ساکنین خیابان بعثت جهت آسفالت کردن خیابان هنوز به نتیجه نرسیده است + تصویر


ساکنین خیابان بعثت واقع در بلوار جمهوری اسلامی از وضیعت خاکی بودن خیابان و عدم اقدام شهرداری نسبت به آسفالت آن بسیار ناراضی هستند.

خلیل فلاح زاده، از اهالی این خیابان در گفتگو با خبرنگار سروابرکوه گفت: بارها با مسئولین شهرداری صحبت کردیم و نسبت به مشکلاتی که وضعیت خیابان برای ساکنین و عابران به وجود می آورد اعتراض کرده ایم، اما با وجود پیگیری های مکرر تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

.

.

2

.

.

1.

.

حاج اسدالله اکرمی یکی دیگر از ساکنین این خیابان بیان داشت: پاسخ شهرداری در مقابل اعتراضات این است که بودجه و دستگاه های لازم برای انجام این کار نداریم. پس بودجه ای که سالانه در اختیار شهرداری قرار داده می شود کجا می رود که به اندازه آسفالت یک خیابان بودجه ندارند.

در ادامه بررسی این مشکل، مسئله دیگری نیز توجه خبرنگار سروابرکوه را جلب کرد و آن وجود یک جوی آب در کنار خیابان است که آسفالت لبه های آن با فشار ناشی از عبور خودروها از بین رفته است و انتهای آن هم مسدود شده و معلوم نیست آبی که درون آن جمع می شود به کجا باید برود.

.

.

3.

.

در ادامه گفتگو با ساکنین خیابان بعثت متوجه شدیم که شهردار و مسئولین مربوطه در شهرداری، اعضای شورای شهر و حتی فرماندار هم از خیابان بازدید کرده و وضعیت نابسامان آن را از نزدیک دیده اند و با این وجود هنوز کسی در جهت مرتفع نمودن این مشکلات اقدامی نکرده است.

.

.

11

.

.

سیدحسین ابراهیم خانی یکی دیگر از ساکنین این خیابان، ضمن گلایه از عدم توجه مسئولین گفت: من قسمتی از زمین خود را که حدودا 400 متر است برای آسایش مردم و به عنوان راهی برای عبور و مرور رها کرده ام، که در حال حاضر مردم به راحتی رفت و آمد می کنند.

.

.

6.

.

وی در ادامه گفت: اگر مسئولین برای آسفالت خیابان فکری نکنند و هیچ اقدامی صورت نگیرد، من زمینم را پس می گیرم تا شهرداری خود مجبور شود راهی را برای عبور ومرور خودروها تعبیه کند.

.

.

9.

.

10.

.

ناگهان عبور خودرویی با سرعت زیاد، گرد و غبار فراوانی ایجاد کرد!!

به راستی تا کی مردم باید از این مشکلات جزئی که سبب بروز آسیب های بزرگ می شود رنج ببرند و صدایشان را کسی نشنود. می گویند در هر ارگان مجموعه ای برای رسیدگی به مشکلات و نیازهای مردم وجود دارد؛ اما ظاهرا در شهرداری همچین مجموعه ای نیست و کسی پاسخگوی اهالی این خیابان نبوده است.

شاید خیابان های بعثت دیگری هم در شهر، با این چنین مشکلاتی وجود دارد.

.

.

7.

.

با وجود این مشکلات این سوال پیش می آید که: اگر قرار است مردم برای آسفالت خیابانی که در آن ساکن هستند، خودشان هزینه کنند پس هزینه ها و مالیات هایی که هنگام ساختن خانه ها پرداخت می کنند چه می شود؟ و اینکه وظیفه شهرداری چیست؟

مسئولین محترم شهرداری، ما و ساکنین خیابان بعثت و بعثت های دیگر منتظر اقدام یا حداقل پاسخگویی شما هستیم...




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد