Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس کمیته آمار و برنامه‌ریزی خدمات سفر ابرکوه:

آمار بازدید اماکن تاریخی ابرکوه به 58 هزار نفر رسید/ سرو ابرکوه پربازدیدترین اثر


رئیس کمیته آمار و برنامه‌ریزی خدمات سفر ابرکوه، گفت: تعداد 58 هزار نفر از اماکن تاریخی ابرکوه بازدید کردند و 6 هزار و 500 نفر نیز در شهرستان اسکان یافتند.

عباس مهری رئیس کمیته آمار و برنامه‌ریزی خدمات سفر شهرستان ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: تا پایان روز گذشته هشتم فروردین تعداد 58 هزار نفر بازدیدکننده از اماکن تاریخی و آثار دیدنی شهرستان ابرکوه دیدن کردند.

مهری ضمن اشاره به اینکه بیشترین آمار بازدیدکننده ها مربوط به سرو بوده است، گفت: از این تعداد 12 هزار و 600 نفر گردشگر داخلی و 160 نفر گردشگر خارجی از سرو ابرکوه کهن سال ترین موجود زنده دنیا بازدید کردند.

وی تصریح کرد: پس از درخت سرو، یخچال خشتی ورودی شهر ابرکوه از استان فارس، خانه آقازاده، خانه صولت و موزه مردم شناسی، به ترتیب بیشترین آمار بازدیدکنندگان را داشتند.

رئیس کمیته آمار و برنامه‌ریزی خدمات سفر ابرکوه به محل های اسکان مسافران اشاره و اذعان کرد: تعداد 6 هزار و 500 نفر از کل مسافران نوروزی که وارد ابرکوه شدند، در مکان های اقامتی معین شده شهرستان اسکان یافتند.

مهری در پایان خاطر نشان کرد: در این ایام سه مورد حادثه رانندگی در محور های برون شهری ابرکوه، گزارش شد که خوشبختانه تلفات جانی در برنداشت.

انتهای پیام/ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد