Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در راستای تکریم خانواده های شهدا؛

امام جمعه و مسئولین ابرکوه با خانواده شهیدان موحدی دیدار کردند+تصویر


در پی دیدارهای امام جمعه با خانواده های شهدای شهرستان، این بار خانواده شهیدان محمدهادی و محمدمهدی موحدی، میزبان مسئولین شهرستان بودند.

به گزارش سرو ابرکوه، خانواده شهیدان محمد مهدی و محمد هادی موحدی میزبان حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه، احمد مورکیان رئیس دادگستری و جمعی از مسئولین شهرستان بودند.

حسینی با بیان اینکه سلامت نظام مرهون دعای خیر خانواده های شهدا است، اظهار کرد: برکات معنوی حضرت امام و شهدا همچون چشمه ای جوشان همواره شامل حال نظام و رهبری معظم انقلاب است و به یقین دفع شّر دشمنان و بدخواهان به واسطه عنایت شهدا به نظام است که در روضه رضوان سلامت و بقاء نظام اسلامی را از حضرت حق مطالبه دارند.

گفتنی است، محمد مهدی موحدی در اول آبان ماه سال 1337 متولد شد و پس از حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل زمانی که 29 سال از عمرش می گذشت، در روز 21 فروردین سال 1366زمانی که در عملیات کربلای هشت مشغول دفاع  از وطنش بود، در شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

برادرش محمد هادی که پنج سال از وی کوچکتر بود در تاریخ 12 شهریور 42 متولد و در زمان جنگ تحمیلی در حالی که لباس مقدس پاسداری از کشور و دینش را بر تن داشت، در سن بیست سالگی و در تاریخ اول آبان ماه سال 62 منطقه حاج عمران را با خون خود رنگین کرد و شهادت را به آغوش کشید.

اول آبان ماه چه روزهای خاطره انگیزی را در ذهن خانواده موحدی تداعی می کند! در سال 37 جشن میلاد محمد مهدی و در سال 62 جشن شهادت محمد هادی...

انتهای پیام/م.ف




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد