Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن در پیامی به مناسبت هفته بسیج؛

امروز ندای حق طلبی و مقاومت، تفکر بسیجی در سراسر دنیا بلند است


امام جمعه بخش بهمن گفت : امروز اگر در دنیا، ندای حق طلبی و مقاومت طنین انداز شده، همه به لطف تفکر بسیجی و همت بلند بسیجیان است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده طی پیامی هفته بسیج و سالروز تشکیل این شجره طیبه را گرامی داشت.

متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. امام خمینی  (ره)
هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با سلف صالح آن عزیز سفر کرده، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است او که ما را گفت : تا هنگامی که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد و این موضوع یک رکن اساسی است.

بی تردید شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود تا جایی که آن حضرت فرمودند : اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الّا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.

و امروز اگر در دنیا، ندای حق طلبی و مقاومت، از لبنان گرفته تا سوریه و از یمن و بحرین گرفته تا عراق و ... طنین انداز شده، همه به لطف تفکر بسیجی و همت بلند بسیجیان است.

بسیجیان از جان گذشتگانی هستند که در هولناکترین لحظات زندگی ، بی اعتنا به مادیات، از مال و منال بریده و با مدد خون، بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع ترین آسمان ایثار به اهتزاز درآوردند.

اینجانب با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک به رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) و همه عزیزان بسیجی به ویژه بسیجیان شهرستان ابرکوه و بخش بهمن، که در تمامی صحنه های انقلاب حضور حماسی و دلاور مردانه شان کاملا ملموس و محسوس بوده است، توفیق روز افزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از ایزد متعال خواستارم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
رضا علیزاده
امام جمعه بخش بهمن

انتهای پیام/ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد