Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خط‌ونشان‌های دادستان ابرکوه را جدی بگیرید

انتشار اسامی احتکارکنندگان ابرکوهی جهت معرفی به مردم


دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، ضمن ادامه برخورد قاطع با احتکار کنندگان، گفت : در صورتی که افراد، نسبت به احتکار و مخدوش کردن قیمت های قبلی اقدام کنند، اسامی آنها به مردم معرفی می شود.

محمدسین ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : در شرایط کنونی برخورد قاطع و جدی با احتکار کنندگان اجناس که موجب اختلال در توزیع کالا و ثروت، قدرت خرید مردم، تحت‌فشار قرار گرفتن اقشار مستضعف در شهرستان شده‌اند، همچنان ادامه دارد.

ابراهیمی، ضمن تذکر و هشدار جدی به محتکرین، گفت : در صورتی که فروشگاه ها، واحدهای تجاری و عمده فروشی ها برای سودجویی، قیمت قبلی اجناس را مخدوش کرده یا به عمل غیرقانونی و غیراخلاقی احتکار ادامه دهند، با سخت ترین برخورد و مجازات قضایی با آنها برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد : پس از اجرای سخت ترین مجازات قضایی، همه آنها به مردم معرفی خواهند شد، تا دیگران نسبت به انجام چنین تخلفاتی تجدید نظر کنند.

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، در پایان از مردم و شهروندان خواست؛ تا در راستای اجرای قانون و جلوگیری از فسادها، در صورت مشاهده یا اطلاع از ارتکاب جرم توسط مغازه داران، مراتب را هر چه سریع تر به اداره صنعت، معدن و تجارت یا دادستان دادگستری ابرکوه اطلاع دهند.

انتهای پیام/ف




رای شما
میانگین (7 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد