Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


انتقاد گسترده کاربران توئیتر به رویکرد دوگانه روحانی


متأسفانه روحانی تا کنون بارها مواضع ضد و نقیض از خود بروز داده و مطالبی را در رسانه‌ها و به طور علنی بیان داشته که عکس آن را در جلسات خصوصی اظهار کرده است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزدرسا، با گذشت پنج سال از دولت روحانی حالا دیگر همگان به سیاست دوگانه و در واقع دو رویی وی نسبت به مردم پی برده‌اند و کمتر کسی است که حسن روحانی را فردی صادق بداند.

متأسفانه وی تا کنون بارها مواضع ضد و نقیض از خود بروز داده و مطالبی را در رسانه‌ها و به طور علنی بیان داشته که عکس آن را در جلسات خصوصی اظهار کرده است.

این مسئله موجب شده تا بسیاری از کارشناسان و اهالی رسانه روحانی را شخصیتی بدانند که برای فرار از مسئولیت حاضر است خیلی راحت به مردم دروغ بگوید و حتی اقدامات و تصمیمات خودش را هم انکار کند.

به زعم بسیاری از کاربران فضای مجازی حالا دیگر دروغ‌گویی بخش لایفنک شخصیت حسن روحانی شده است و او به خاطر ناکارآمدی‌های دولتش تلاش می‌کند تا مدام به مردم خلاف واقع بگوید.

مسئله تلگرام و فیلتر آن از جمله مواردی است که بار دیگر رویکرد دوگانه روحانی در قبال مردم را نشان داد. در حالی که وی در جلسات متعدد بر فیلتر تلگرام تأکید کرده بود و نزدیکان وی و چهره‌های اصلاح‌طلب نیز بر این مسئله صحه گذاشته‌اند، اما او در اقدامی غیرصادقانه و غیراخلاقی با انتشار متنی در صفحه اینتساگرامش تلاش کرد تا از این موضوع رفع مسئولیت کند.

همین امر موجب شد تا کاربران توئیتر بار دیگر به رفتارهای غیرصادقانه و دورویی روحانی اشاره کنند و این رویه دور از اخلاق وی را مورد انتقاد قرار دهند. در ادامه برخی از انتقادهای کاربران توئیتر به این مسئله را از نظر می‌گذارنیم:




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد