Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

انقلاب اسلامی همان کیمیایی است که بشریت قرن ها به دنبال آن می گشت


امام جمعه ابرکوه در جلسه ستاد برگزاری ایام الله دهه فجر در فرمانداری گفت: انقلاب اسلامی همان کیمیایی است که بشریت قرن ها به دنبال آن می گشت و هدیه ای الهی به امام و امت ایران بود.

1.

به گزارش سروابرکوه، جلسه ستاد برگزاری دهه فجر با موضوع معرفی کمیته های اجرایی برنامه های دهه فجر، با حضور مسئولین شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلیمن سیدابراهیم حسینی ضمن تبریک هفته وحدت و ایام دهه فجر اظهار داشت: خجسته ایام دهه پیروزی انقلاب اسلامی برای همه آزادیخواهان و حق طلبان زیباترین سرفصل تاریخ و آینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد. انقلاب اسلامی همان کیمیایی است که بشریت قرن ها به دنبال آن می گشت و هدیه ای الهی به امام و امت ایران بود.

حجت الاسلام حسینی گفت: حقا و انصافا اگر این انقلاب هدیه خدا به ملت است باید این هدیه را پاداش مجاهدت ها، فداکاری ها، ایثارگری و حق طلبی های امام راحل (ره) بدانیم و به تعبیری ساده و روان "انقلاب و پیروزی آن پاداش جانفشانی ها و مجاهدت های امام خمینی که بیان ایشان، سررشته در مجاهدت های حضرت ابراهیم، نوح، موسی و پیامبران داشت."

حسینی افزود: مجاهدت حضرت امام برخاسته از ایده ها، منویات و تلاش های طاقت فرسای رسول اکرم(ص) است و همان گونه که خدا نسبت به تلاش پیامبرش پاداش دنیوی داد، پاداش اخروی هم به او داد و به منزلت و مقام محمود رساند.

امام جمعه اذعان داشت: از آنجا که امام همیشه جلودار ملت بود مردم هم همیشه به دنبال امام حرکت کردند و عنایت خداوند شامل حال ایران شد و این ملت مسلمان را از قید زنجیر استبداد و استعمار نجات داد. ملت ایران موفق شدند با نیروی ایمان و اعتقاد رژیم مستبد شاهنشاهی را در هم بکوبند و قدرت معنوی و ایمان را عینیت بخشند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: قدرتی که در زمان پهلوی تا بن دندان متمرکز بود و به تمام معنا قدرتی جهنمی و فرعونی بود. به لطف خدا، حکومت 2500 ساله شاهنشاهی فرو ریخت و این انقلاب نه فقط در داخل، قدرت پوشالی را منقرض کرد، بلکه بازتاب و نتیجه بین المللی برای همه حق طلبان در جهت احقاق حقوقشان داشت.

وی بیان داشت: انقلاب ما بر مبنای آرمان های دینی، حکومتی تشکیل داد که سرانجامش مصلحت دنیا و آخرت بشریت است. و این قدرت همچنان استمرار می یابد و جلوه آن در راهنمایی های حضرت امام خامنه ای( مدظله) نمود دارد.

حسینی در پایان گفت: دسیسه های فراوان دشمن و نقشه های شوم مثلث استعمار (آمریکا، انگلیس، اسرائیل) تا به حال در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی با هدف جدا کردن ملت از نظام اسلام ناکام مانده است.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد